Διανομέας για νεκρό στον Βόλο: Του πήγαινα μαγειρευτό φαγητό από το σπίτι μου
Ο διανομέας ανησύχησε γιατί έπαψε ο 68χρονος να παραγγέλνει και κάλεσε την Αστυνομία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Τον γύρο του Διαδικτύου έκανε η είδηση πως ένας διανομέας από το Βόλο ανησύχησε από το γεγονός πως πελάτης του είχε μέρες να επικοινωνήσει μαζί του και γι' αυτό ειδοποίησε την Αστυνομία, η οποία τελικά τον βρήκε νεκρό στο σπίτι του στον Αλμυρό.
Ο διανομέας μίλησε στην εκπομπή του OPEN «Ωρα Ελλάδος» για τη σχέση που είχε αναπτύξει με τον πελάτη του: «Όλη αυτή η ιστορία ξεκινά από μία παραγγελία. Τον είχα κάθε μέρα πελάτη. Πήγαινα σχεδόν καθημερινά 5 με 6 φορές την εβδομάδα. Του πήγαινα μαγειρευτό φαγητό από το σπίτι μου. Είχαμε γίνει λίγο φίλοι», σημείωσε αρχικά ο διανομέας.
Εν συνεχεία, ανέφερε πως είχε ειδοποιήσει τον Δήμο πως αυτός ο άνθρωπος χρειαζόταν βοήθεια. «Πήρα τηλέφωνο στον Δήμο είπα ότι χρειάζεται βοήθεια ο άνθρωπος. Οντως από τον Δήμο ανταποκρίθηκαν, αλλά ο άνθρωπος ήταν μοναχικός και υπερήφανος».
«Την τελευταία φορά που ήταν να του πάω φαγητό από το σπίτι μου, τη Δευτέρα το μεσημέρι δεν απαντούσε και δεν άνοιγε την πόρτα και ρώτησα ξανά τον δήμο “δεν απαντάει, μήπως ξέρετε κάτι”; «Επειδή δεν απαντούσε πολλές φορές που πήγα στο σπίτι του αναγκάστηκα να ειδοποιήσω την Αστυνομία», ανέφερε ο διανομέας.
Εμβολιασμοί: Τα προνόμια που εξετάζονται – Πότε θα εφαρμοστούν
ΥΠΕΞ ΗΠΑ: Ο Μπάιντεν θα θέσει στον Ερντογάν τις τουρκικές προκλήσεις στην Ανατολική Μεσόγειο
Χαλκιδική: Χωρίς ξενοδοχείο καραντίνας η φετινή τουριστική σεζόν
Κοινωνικός τουρισμός - ΟΑΕΔ: Δικαιούχοι, αιτήσεις και voucher
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr