Κόρινθος: Εκοψε το μόριό του και βούτηξε στο κενό από τον 2ο όροφο του νοσοκομείου
Ο 35χρονος είναι τραυματισμένος χωρίς ωστόσο να διατρέχει σοβαρό κίνδυνο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ενα περίεργο περιστατικό ερευνούν οι Αρχές και συγκεκριμένα το τμήμα Ασφαλείας της Κορίνθου, καθώς σύμφωνα με τα τοπικά Μέσα ένας άνδρας φέρεται να έκοψε το μόριό του και να πήδηξε στο κενό από τον δεύτερο όροφο του νοσοκομείου της πόλης.
Σύμφωνα με το korinthostv.gr ο 35χρονος άνδρας με καταγωγή από το Ξυλόκαστρο, παρελήφθη το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης από ασθενοφόρο ΕΚΑΒ, καθώς είχε κόψει με αιχμηρό αντικείμενο το μόριό του. Οταν έφθασε στο τμήμα επειγόντων του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου κι ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ, άνοιξε το παράθυρο και βούτηξε στο κενό.
Ο 35χρονος είναι τραυματισμένος χωρίς ωστόσο να διατρέχει σοβαρό κίνδυνο. Ο τραυματίας φέρεται να αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα. Ερευνα για τα αίτια του ατυχήματος διενεργούν αστυνομικοί του Α.Τ Κορίνθου
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



