Θεσσαλονίκη: Νέο περιστατικό με μαθητή που αρνήθηκε να κάνει self test
Tο περιστατικό σημειώθηκε στο 1ο Λύκειο Θέρμης, αλλά δεν πήρε τις διαστάσεις αυτού που σημειώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε σχολείο του Ευόσμου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέο περιστατικό με μαθητή που αρνήθηκε να κάνει self test, αλλά ήθελε να μπει στην τάξη και να κάνει μάθημα, σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη τη Δευτέρα 19 Απριλίου. Αυτή τη φορά το περιστατικό έλαβε χώρα στο 1ο Λύκειο Θέρμης, αλλά δεν πήρε τις διαστάσεις αυτού που σημειώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε σχολείο του Ευόσμου.
Ειδικότερα, ο μαθητής της Β’ Λυκείου έφτασε στο σχολείο μαζί με γονέα του και ζήτησε να μπει στην τάξη, χωρίς, ωστόσο, να έχει μαζί του τη δήλωση διενέργειας του self test. Οι καθηγητές αρνήθηκαν την είσοδό του στο σχολείο και τότε αντέδρασαν ο μαθητής, ο γονιός του και άλλα τρία-τέσσερα που ήταν μαζί τους.
Η ένταση περιορίστηκε μόνο σε κάποιες αντεγκλήσεις. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο μαθητής τελικά μπήκε στο σχολείο, αλλά έμεινε μόνος του για λίγo ώρα σε μία αίθουσα.
Διαβάστε επίσης: Νέος Κόσμος: Σύγκρουση τραμ με ΙΧ - Επιχείρηση απεγκλωβισμού ηλικιωμένου
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




