Νεκρός στρατιώτης σε μονάδα της Λήμνου
Δεν είχε αναφέρει κανένα πρόβλημα υγείας και τα αίτια του θανάτου του διερευνώνται🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στρατιώτης 23 ετών έφυγε από τη ζωή σε μονάδα της Λήμνου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο στρατιώτης ξεψύχησε ενώ κοιμόταν στο θάλαμο του. Καταγόταν από τη Θεσσαλονίκη και είχε συμπληρώσει δύο μήνες θητείας. Δεν είχε αναφέρει κανένα πρόβλημα υγείας και τα αίτια του θανάτου του διερευνώνται.
Η ανακοίνωση του ΓΕΣ:
Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώνεται ότι, κατά τις πρωινές ώρες του Σαββάτου 17 Απριλίου 2021, o Στρατιώτης Μ.Γ., 2021 Β΄ ΕΣΣΟ, ο οποίος υπηρετούσε σε Μονάδα της Λήμνου, 23 ετών, βρέθηκε χωρίς τις αισθήσεις του εντός του θαλάμου, κατά τη διαδικασία έγερσης για ανάληψη υπηρεσίας. Έγιναν άμεσα προσπάθειες ανάνηψης από τον ιατρό της Μονάδας και διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λήμνου όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Τα αίτια του συμβάντος διερευνώνται αρμοδίως.
Το Γενικό Επιτελείο Στρατού εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στους οικείους του.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



