Αλεξανδρούπολη: Σε αιμορραγία αποδίδεται ο θάνατος της 37χρονης με το αγέννητο παιδί της
Τι έδειξαν τα στοιχεία για το θάνατο της 37χρονης εγκύου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε αιμορραγία αποδίδεται ο θάνατος της 37χρονης εγκύου που κατέληξε την Πέμπτη, 15 Απριλίου, μαζί με το αγέννητο παιδί της, ενώ νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ιατροδικαστής, καθηγητής Παύλος Παυλίδης, «από τη νεκροτομή που έγινε διαπιστώσαμε ότι η γυναίκα πέθανε από αιμορραγία. Έχει σταλεί υλικό για πλήρη ιστολογικό και τοξικολογικό έλεγχο, προκειμένου να διαπιστώσουμε τη γενεσιουργό αιτία της αιμορραγίας».
H νεαρή γυναίκα, που διένυε την 30η εβδομάδα της κύησης, εισήχθη, σύμφωνα με τον διοικητή του νοσηλευτικού ιδρύματος, Βαγγέλη Ρούφο, στο ΠΓΝΑ την Τετάρτη και κατέληξε το πρωί της Πέμπτης. «Ξεκίνησε η νεκροψία, η οποία θα ολοκληρωθεί αφού δούμε τα αποτελέσματα των ιστολογικών εξετάσεων και το πόρισμα του ιατροδικαστή. Από εκεί και μετά θα κινηθούν οι διαδικασίες που προβλέπονται», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ρούφος.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



