Εύβοια: 3 νεκροί από ηλεκτροπληξία - Εκαναν εργασίες στο δίκτυο της ΔΕΗ
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το συνεργείο της ΔΕΗ μετέβη στο χωριό Γυμνό στην Εύβοια για να αποκαταστήσει βλάβη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια απίστευτη τραγωδία σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης στο χωριό Γυμνό της Εύβοιας, όπου 3 εργαζόμενοι σε συνεργείο της ΔΕΗ έπαθαν ηλεκτροπληξία και έπεσαν νεκροί ενώ εργάζονταν για την αποκατάσταση βλάβης σε κολώνα.
Οπως αναφέρει το eviathema.gr, ένας από τους εργαζόμενους βρέθηκε να κρέμεται από την κολώνα της ΔΕΗ. Ακόμη δύο βρίσκονταν στο σημείο κάτω από την κολώνα φέροντας σοβαρά εγκαύματα σε όλο το σώμα. Ο θάνατος και των τριών ήταν ακαριαίος. Επί τόπου στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρα και πυροσβεστική. Ενας τραυματίας έχει μεταφερθεί στο Κέντρο Υγείας Αλιβερίου.
Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν πως κατά τη διάρκεια εργασιών υπογειοποίησης, έσπασε ένα καλώδιο, το οποίο στη συνέχεια ήρθε σε επαφή σε άλλα ηλεκτροφόρα καλώδια, με αποτέλεσμα να χτυπηθούν από το ρεύμα οι τρεις άτυχοι υπάλληλοι.
Διαβάστε επίσης: Tροχαίο στην Μεσογείων: Νεκρή καμεραμάν του ΑΝΤ1 - Συντετριμμένος ο Παπαδάκης
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




