Κόμπρα δάγκωσε 30χρονο - Νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ
Οταν ο νεαρός διακομίστηκε στο Ιπποκράτειο με δυσκολία μιλούσε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην ΜΕΘ του νοσοκομείου «Αγιος Σάββας» νοσηλεύεται ένας 25χρονος έπειτα από δάγκωμα κόμπρας. Ο 30χρονος είχε το φίδι ως κατοικίδιο στο σπίτι του.
Αρχικά, ο νεαρός διακομίστηκε στο Ιπποκράτειο το βράδυ της Πέμπτης, επειδή όμως η κατάστασή του κρίθηκε κρίσιμη, μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του Γενικού Αντικαρκινικού-Ογκολογικού Νοσοκομείου Αθηνών «Άγιος Σάββας». Σύμφωνα με τους γιατρούς, η κατάστασή του παραμένει σταθερή.
Διαβάστε επίσης: Καιρός: Εκτακτο δελτίο επιδείνωσης από την ΕΜΥ
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο άνδρας όταν διακομίστηκε στο Ιπποκράτειο μιλούσε με δυσκολία, έπειτα όμως έχασε τις αισθήσεις του και τις ανέκτησε λίγο αργότερα.
Διαβάστε επίσης: Πανελλήνιες εξετάσεις: Παράταση προθεσμίας για την υποβολή αίτησης των αποφοίτων
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




