Έβαλαν ράντζα για τους άστεγους στη Θεσσαλονίκη
Υπερπλήρες το υπνωτήριο αστέγων του δήμου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ράντζα για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες του υπνωτηρίου επιστράτευσε ο δήμος Θεσσαλονίκης. Το υπνωτήριο του δήμου Θεσσαλονίκης μπορεί να φιλοξενήσει περίπου 75 άστεγους. Ωστόσο όλες τις μέρες του χιονιά τα αιτήματα φιλοξενίας ξεπερνούσαν καθημερινά τα 100.
«Βάλαμε δεκαπέντε περίπου ράντζα για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις αυξημένες ανάγκες των ημερών» είπε στο ethnos.gr η νοσηλεύτρια του υπνωτηρίου Θεσσαλονίκης Κέλλη Πανάγου. Ωστόσο ούτε και αυτά ήταν αρκετά με αποτέλεσμα αρκετοί από τους άστεγους να αναζητήσουν άλλους θερμαινόμενους χώρους στην πόλη.
Οι περισσότεροι άστεγοι που ζητούσαν βοήθεια ήταν άνω των 40 ετών σύμφωνα με τις υπηρεσίες του δήμου. Κάποιοι πήγαιναν μόνοι τους στο υπνωτήριο, άλλους τους μετέφερε η αστυνομία ενώ κάποιους τους έφερναν άλλοι άστεγοι που έμεναν ήδη στο χώρο του δήμου.
Στο υπνωτήριο έμειναν κάποια βράδια και πρόσφυγες οι οποίοι κοιμούνταν σε εγκαταλελειμμένα σπίτια και σε πάρκα της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την κ. Πανάγου το υπνωτήριο του δήμου Θεσσαλονίκης είναι ασφυκτικά γεμάτο από το τέλος του καλοκαιριού.
Το διάστημα του χιονιά λειτουργεί εκτάκτως όλη τη διάρκεια της ημέρας και έτσι οι άστεγοι πολίτες δεν χρειάζεται να αποχωρούν τα πρωινά ενώ παράλληλα διατίθεται πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



