Μετρό: Έκλεισαν 5 σταθμοί λόγω πορείας για τον Κουφοντίνα
Ποιοι σταθμοί του μετρό έκλεισαν
Λόγω της πορείας για τον Δημήτρη Κουφοντίνα στο κέντρο της Αθήνας, με εντολή της ΕΛ.ΑΣ, έκλεισαν οι ακόλουθοι σταθμοί του μετρό:
- Σύνταγμα,
- Πανεπιστήμιο,
- Μοναστηράκι,
- Ευαγγελισμός και
- Μέγαρο μουσικής
Οι συρμοί του μετρό διέρχονταν από αυτούς τους σταθμούς χωρίς στάση.
Λίγο μετά τις 7 το απόγευμα, έγινε γνωστό πως οι σταθμοί στο Σύνταγμα και τον Ευαγγελισμό άνοιξαν και τα δρομολόγια σε αυτούς πραγματοποιούνται κανονικά.
Διαβάστε ακόμη
Ο Αβραμόπουλος θέλει να ακυρώσει το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης - Προσέφυγε στον Άρειο Πάγο
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



