ΔΕΗ: Εκπτωση 30% στους λογαριασμούς για τους πληγέντες της κακοκαιρίας
Τι αναφέρει η ανακοίνωση της ΔΕΗ για την έκπτωση στους λογαριασμούς των καταναλωτών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εκτός από την αφαίρεση της Χρέωσης Δικτύου Διανομής που προχώρησε ο ΔΕΔΔΗΕ για τον Φεβρουάριο για τους καταναλωτές που επλήγησαν από την κακοκαιρία Μήδεια, η ΔΕΗ ανακοίνωσε νέες ελαφρύνσεις με ανακοίνωσή της. Συγκεκριμένα όπως αναφέρθηκε θα ισχύσει συνολική έκπτωση για τους πελάτες της ΔΕΗ ύψους 30% επί του συνόλου του λογαριασμού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στους πελάτες της που αντιμετώπισαν εκτεταμένες διακοπές ρεύματος λόγω της πρόσφατης πρωτοφανούς κακοκαιρίας και ανακοινώνει επιπλέον ελαφρύνσεις.
Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της ανακοίνωσης του ΔΕΔΔΗΕ για την αφαίρεση των Χρεώσεων Χρήσης Δικτύου Φεβρουαρίου για τους πληγέντες καταναλωτές όλων των προμηθευτών, η ΔΕΗ θα τριπλασιάσει την οικονομική ελάφρυνση για τους πελάτες της, προσθέτοντας επιπλέον έκπτωση στις χρεώσεις ενέργειας του λογαριασμού τους. Με αυτό τον τρόπο, για ένα μέσο μηνιαίο λογαριασμό, η συνολική έκπτωση για τους πελάτες ΔΕΗ υπολογίζεται ότι θα είναι της τάξης του 30% επί του συνόλου του λογαριασμού.
Υπενθυμίζουμε ότι οι εκπτώσεις θα εμφανιστούν σε λογαριασμούς των επόμενων μηνών, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης των πελατών μας».
Διαβάστε επίσης: 100.000 νοικοκυριά έμειναν χωρίς ρεύμα - Επεσαν 1.500 δέντρα
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



