Τι απαντά η διοίκηση του νοσοκομείου Έλενα για τις τριτοκοσμικές συνθήκες
Τι αναφέρει η διοίκηση του νοσοκομείου Έλενα Βενιζέλου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το ρεπορτάζ του OPEN ότι γυναίκες στο νοσοκομείο Έλενα γεννούν ακόμη και στους -3 βαθμούς Κελσίου διαψεύδει με ανακοίνωσή της η διοίκηση του νοσοκομείου.
Ακολουθεί η ανακοίνωση
«Με αφορμή τα πρόσφατα ανυπόστατα και αναληθή δημοσιεύματα για την κεντρική θέρμανση του νοσοκομείου "Έλενα Βενιζέλου" που είδαν το φως της δημοσιότητας, σας ενημερώνουμε ότι μετά από ενδελεχή έλεγχο των εγκαταστάσεων δεν διαπιστώθηκε κανένα σοβαρό πρόβλημα θέρμανσης στους χώρους του Νοσοκομείου.
Ειδικότερα στα ως άνω δημοσιεύματα αναφέρθηκαν δωμάτια επιτόκων στην αίθουσα τοκετών, για τα οποία, όμως, διαπιστώθηκε από τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε ότι κλιματιστικές μονάδες λειτουργούν κανονικά σε ό,τι αφορά τη θερμική απόδοσή τους.
Το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη μονάδα νεογνών την Παρασκευή 4/1/2019 και αφορούσε διάτρηση θερμαντικού στοιχείου, αντιμετωπίστηκε εντός ολίγων ωρών.
Καμία καταγγελία, ούτε εγγραφή, ούτε προφορική, δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα τόσο από τους ίδιους τους νοσηλευόμενους όσο και από συγγενείς αυτών που να αφορά συνθήκες θέρμανσης. Επίσης, σε κανένα από τα τμήματα νοσηλείας ασθενών λεχωϊδών και νεογνών δεν έχει καταγραφεί έως σήμερα παράπονο για ελλιπή θέρμανση».
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



