Η στάση του ΑΝΤ1 για το «μαύρο» στο Mega (vid)
Μπορεί για σχεδόν 30 χρόνια να ήταν «εχθροί», μπορεί ο ένας (τηλεοπτικός σταθμός) να ήθελε το... κακό του άλλου, ωστόσο, οι «μάχες» δίνονταν μόνο για τα μηχανάκια της AGB και τους μετόχους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι εργαζόμενοι του ΑΝΤ1 έδειξαν την συναδελφική τους αλληλεγγύη στους ομολόγους τους του Mega, οι οποίοι από τα ξημερώματα του Σαββάτου, είναι κι επίσημα στο δρόμο.
Δυόμισι χρόνια απλήρωτοι, οι εργαζόμενοι στο «μεγάλο κανάλι», πάλευαν για την αξιοπρέπειά τους, για την υστεροφημία τους, για την ελπίδα ότι μπορεί με κάποιον «μαγικό» τρόπο, να μην έπεφτε ποτέ το «μαύρο».
Τελικά, έπεσε κι ο ΑΝΤ1 αποχαιρέτησε τον μεγάλο αντίπαλο, όπως του έπρεπε. Με σεβασμό. Δείτε στο παρακάτω βίντεο το ξεχωριστό «αντίο» του ΑΝΤ1, το οποίο συνοδεύτηκε με το εξής μήνυμα: «Επί 29 χρόνια οι δύο σταθμοί και οι εργαζόμενοι τους συναγωνιστήκαμε... στους δρόμους και στο γυαλί. Το "μαύρο" μας προκαλεί μεγάλη θλίψη...».
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



