Πλατεία Συντάγματος: 14 προσαγωγές - Μετείχαν σε διαμαρτυρία για εξάλειψη της βίας κατά γυναικών
H 25η Νοεμβρίου είναι αφιερωμένη στο θλιβερό φαινόμενο της βίας κατά των γυναικών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος οδηγήθηκαν 11 γυναίκες και τρεις άντρες, οι οποίοι το απόγευμα της Τετάρτης συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Συντάγματος, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών που εορτάζεται σήμερα, 25 Νοεμβρίου.
Οι αστυνομικοί προχώρησαν στην προσαγωγή τους για παραβίαση των μέτρων προστασίας κατά της διασποράς του κορονοϊού. Οι 14 προσαχθέντες οδηγήθηκαν στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος, όπου αναμένεται να τους επιβληθεί πρόστιμο ύψους 300 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι η 25η Νοεμβρίου είναι αφιερωμένη στο θλιβερό φαινόμενο της βίας κατά των γυναικών.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



