Επέτειος Πολυτεχνείου - ΣΦΕΑ: «Οι εκδηλώσεις και η πορεία θα γίνουν κανονικά»
Η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Φυλακισθέντων και Εξορισθέντων 1967-74 (Σ.Φ.Ε.Α.) ήταν ομόφωνη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι εκδηλώσεις και η πορεία μνήμης προς την αμερικάνικη πρεσβεία για την 47η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου θα γίνουν κανονικά, παρά το γεγονός ότι από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου μέχρι και τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου η χώρα μας θα βρίσκεται σε lockdown.
«47 χρόνια μετά την εξέγερση του Νοέμβρη του 1973 ο αγώνας για Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία συνεχίζεται» τονίζει ο ΣΦΕΑ με αφορμή τις επικείμενες εκδηλώσεις τιμής για την 47η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου το Νοέμβρη του 1973.
Μετά από συνεδρίαση και σύμφωνα με την ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Φυλακισθέντων και Εξορισθέντων 1967-74 (Σ.Φ.Ε.Α.) οι εκδηλώσεις και η πορεία προς την αμερικανική πρεσβεία θα πραγματοποιηθούν.
Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή του το Δ.Σ. τονίζει πως «το Δ.Σ. του ΣΦΕΑ 1967-1974 στη συνεδρίασή του την Τετάρτη 04/11/2020 αποφάσισε ομόφωνα: Καλεί το λαό και τη νεολαία να πάρει μέρος στις εκδηλώσεις τιμής για την 47η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου το Νοέμβρη του 1973 και στην πορεία στην Αμερικάνικη Πρεσβεία».
Την ανακοίνωση υπογράφουν ο πρόεδρος του Συνδέσμου Σπύρος Χαλβατζής και ο γενικός γραμματέας Νίκος Τριανταφύλλου.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




