Κέντρο Θεσσαλονίκης: Πάρκαρε στη μέση του δρόμου
Έκοψε την πρόσβαση στην οδό Εγνατία, έκλεισε και τη λεωφορειολωρίδα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κυριολεκτικά στη μέση του δρόμου, κόβοντας την πρόσβαση στην Εγνατία από έναν από τους κάθετους δρόμους της, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, άφησε το αυτοκίνητό του ασυνείδητος οδηγός, προκαλώντας τεράστια έκπληξη, αλλά και προβλήματα σε περαστικούς, περίοικους και διερχόμενους οδηγούς.
Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου, στη συμβολή των οδών Εγνατία και Σωκράτους, ενώ το… παρκαρισμένο αυτοκίνητο βρίσκονταν επί της πρώτης, κλείνοντας και τη λεωφορειολωρίδα.
Τη φωτογραφία δημοσίευσε η ομάδα «Φίλοι του Ιστορικού Κέντρου της Θεσσαλονίκης, με το σχόλιο «Εγνατία με Σωκράτους σήμερα το πρωί (Σάββατο 29/12) Άρχοντας!!! Κοιτούσαν οι τροχονόμοι και δεν το πίστευαν!!!».
Και όλα αυτά σε μία μέρα με την αγορά ανοιχτή και με πολύ κόσμο να συρρέει στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, λόγω και της εορταστικής περιόδου.
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



