Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα σε ΕΠΑΛ της Σταυρούπολης
Το κτίριο εκκενώθηκε από μαθητές και καθηγητές και οι αστυνομικοί ξεκίνησαν να το «χτενίζουν»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε εξέλιξη βρίσκονται έρευνες της αστυνομίας, με τη συνδρομή ειδικών πυροτεχνουργών, στο κτίριο που στεγάζονται το 1ο και το 2ο Επαγγελματικό Λύκειο Σταυρούπολης, μετά το τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.
Το τηλεφώνημα έγινε λίγο πριν από τις 12:00 το μεσημέρι και αμέσως έφτασαν στο κτίριο ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις. Το κτίριο εκκενώθηκε από μαθητές και καθηγητές και οι αστυνομικοί ξεκίνησαν να το «χτενίζουν».
Μέχρι στιγμής, δεν έχει βρεθεί κάτι, με αποτέλεσμα αστυνομικοί να αναφέρουν στο ethnos.gr οι πιθανότητες να πρόκειται για φάρσα να είναι πλέον πάρα πολλές.
Διαβάστε ακόμη
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



