Θεσσαλονίκη: Βανδάλισαν το μνημείο Ολοκαυτώματος
Σύμφωνα με την Ισραηλιτική Κοινότητα ο βανδαλισμός έγινε από αγνώστους την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέο περιστατικό βανδαλισμού του Μνημείου Ολοκαυτώματος καταγγέλλει η Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης καταδικάζοντας παράλληλα απερίφραστα και εκφράζοντας τον αποτροπιασμό της για τη νέα αυτή ενέργεια. Σύμφωνα με την Ισραηλιτική Κοινότητα ο βανδαλισμός έγινε από αγνώστους την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020.
«Η αποτύπωση απαξιωτικών συνθημάτων στο Μνημείο Ολοκαυτώματος της Θεσσαλονίκης αποτελεί πράξη προσβολής του συμβόλου, που ανεγέρθη από την Ελληνική Κυβέρνηση για να τιμήσει τη μνήμη των 50.000 πολιτών της Θεσσαλονίκης Εβραϊκού Θρησκεύματος, οι οποίοι εξοντώθηκαν από τους Ναζί» σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση η Κοινότητα και προσθέτει: «Η αήθης αυτή ενέργεια, λίγες μέρες μετά τον βανδαλισμό του Εβραϊκού Νεκροταφείου Αθηνών (5/10/2020) και του Εβραϊκού Νεκροταφείου Θεσσαλονίκης (10/10/2020), όπως και τη βεβήλωση του Εβραϊκού Νεκροταφείου Ρόδου με το σπάσιμο τάφων (11/10/2020), προσβάλει όλους τους δημοκρατικούς πολίτες της χώρας μας. Είναι μια ξεκάθαρη απόδειξη πως παρά τα βήματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να γίνουν για την καταπολέμηση του ρατσισμού και της μισαλλοδοξίας».
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



