Μάγδα Φύσσα για Χρυσή Αυγή: Παύλο μου, νικήσαμε
Η αντίδραση της μητέρας του Παύλου Φύσσα μόλις ανακοινώθηκε η απόφαση για την εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με δάκρυα στα μάτια και με τα χέρια να κοιτά στον ουρανό η Μάγδα Φύσσα ύψωσε τα χέρια της και φώναξε προς τον ουρανό: «Παύλο μου, νικήσαμε. Δικαιωθήκαμε, γιε μου!». Αυτή ήταν η πρώτη αντίδραση της Μάγδας Φύσσα στο άκουσμα της απόφασης του δικαστηρίου ότι η Χρυσή Αυγή είναι εγκληματική οργάνωση.
Η Μάγδα Φύσσα πανηγύρισε, έκανε τα χέρια της μια γροθιά, κοίταξε προς τον ουρανό και έστειλε ένα μήνυμα στον γιο της, τον Παύλο Φύσσα, που δολοφονήθηκε από τον χρυσαυγίτη, Γιώργο Ρουπακιά, «Τα καταφέραμε, γιε μου, νικήσαμε!».
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




