Θεσσαλονίκη: Τους έπιασαν στα πράσα να κλέβουν εξοπλισμό 200.000 ευρώ
Οι δράστες «τρύπωσαν» σε φορτηγό, έμφορτο με ηχητικά και φωτιστικά συστήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στα πράσα πιάστηκαν δύο διαρρήκτες στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, όταν «τρύπωσαν» στις εγκαταστάσεις επιχείρησης και παραβίασαν σταθμευμένο φορτηγό, έμφορτο με ηχητικά και φωτιστικά συστήματα, τα οποία και αποπειράθηκαν να κλέψουν.
Αστυνομικοί της Ασφάλειας Κιλκίς φαίνεται ότι τους παρακολουθούσαν και τους συνέλαβαν επ' αυτοφώρω. Όπως ανακοινώθηκε, η αξία του εξοπλισμού εκτιμάται σε 200.000 ευρώ, ενώ οι δράστες είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους και φορούσαν γάντια. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία γα διακεκριμένη κλοπή, με την οποία οδηγούνται στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



