Ναύπακτος: Αστυνομικός βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό - Σε καραντίνα 17 συνάδελφοί του
Ο ΕΟΔΥ αναμένεται να πραγματοποιήσει τεστ σε όλους τους αστυνομικούς του συγκεκριμένου τμήματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ενα ακόμα αστυνομικό τμήμα έπεσε... θύμα διασποράς κορονοϊού. Σyγκεκριμένα θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ένας αστυνομικός στη Ναύπακτο, με αποτέλεσμα να έχουν τεθεί σε καραντίνα 17 συνάδελφοί του.
Πρόκειται, σύμφωνα με την ιστοσελίδα agrioniosite.gr, για αστυνομικό που υπηρετεί σε μάχιμη υπηρεσία και αυτό έχει προκαλέσει αναστάτωση καθώς φέρεται να έχει έρθει σε επαφή με πολλούς πολίτες αλλά και συναδέλφους του, με δεδομένο ότι το Α.Τ Ναυπάκτου, η Τροχαία και η ΔΙΑΣ συστεγάζονται. Ο ΕΟΔΥ αναμένεται να πραγματοποιήσει τεστ σε όλους τους αστυνομικούς του συγκεκριμένου τμήματος.
Διαβάστε ακόμη
«Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
«Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



