Άλογο εμφανίστηκε στην Εθνική και άρχισε να... καλπάζει προς Θεσσαλονίκη
Αστυνομικοί της Τροχαίας από το Βελεστίνο, τον Αλμυρό αλλά και πυροσβέστες οργάνωσαν επιχείρηση εγκλωβισμού και απομάκρυνσης του αλόγου από το οδόστρωμα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της 23ης Δεκεμβρίου στην Τροχαία Εθνικών Οδών και στους διαχειριστές της εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.». Κι αυτό γιατί ένα άλογο εντοπίστηκε στο οδόστρωμα της εθνικής οδού Αθήνας–Θεσσαλονίκης, λίγο έξω από τον Βόλο, στον κόμβο των Μικροθηβών. Το άλογο, σύμφωνα με το thenewspaper.gr, έτρεχε στη μέση του δρόμου και συγκεκριμένα στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αστυνομικοί της Τροχαίας από το Βελεστίνο, τον Αλμυρό αλλά και πυροσβέστες οργάνωσαν επιχείρηση εγκλωβισμού και απομάκρυνσης του αλόγου από το οδόστρωμα, ενώ για 40 λεπτά έκλεισαν τα διόδια Μοσχοχωρίου ώστε να μην διοχετεύεται κίνηση οχημάτων στην οδό.
Το άλογο ακινητοποιήθηκε λίγη ώρα αργότερα στο 313ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού και ο δρόμος δόθηκε ξανά στην κυκλοφορία.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




