Έδεσσα: Καλλιτέχνες έντυσαν με μπουφάν τα δέντρα
Μεγάλη ανταπόκριση των Εδεσσαίων στο κάλεσμα των καλλιτεχνών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Κανείς μόνος στο κρύο». Το μήνυμα αυτό έστειλε ο Σύλλογος Καλλιτεχνών «Heart in the city» ντύνοντας με μπουφάν και πανωφόρια κλαδιά δέντρων στο μεγαλύτερο πάρκο της Έδεσσας στο Κιουπρί.
Στόχος των καλλιτεχνών να βοηθήσουν όσους πολίτες έχουν ανάγκη αυτήν την περίοδο δωρίζοντάς τους είδη ρουχισμού. Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση των Εδεσσαίων στο κάλεσμα του Συλλόγου προσφέροντας μαζικά είδη ρουχισμού. Τις προηγούμενες μέρες οι καλλιτέχνες έντυσαν τα δέντρα με μπουφάν και ρούχα. Αυτά θα παραμείνουν στα κλαδιά των δέντρων μέχρι και την Κυριακή (23/12).

«Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους και ελπίζουμε να μην μείνει κανένα μπουφάν πάνω σε δέντρο. Καλές γιορτές σε όλους με αγάπη...» ανέφεραν στο μήνυμά τους οι καλλιτέχνες από την Έδεσσα.
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



