Θεσσαλονίκη: Μπήκε η πρώτη ταμπέλα του Μετρό!
Ο σταθμός του Μετρό Θεσσαλονίκης "Συντριβάνι-Έκθεση" είναι ο πρώτος ο οποίος ολοκληρώνεται🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την πρώτη ταμπέλα σταθμού στο Μετρό Θεσσαλονίκης τοποθέτησε το Σάββατο 22/12 η Αττικό Μετρό ΑΕ.
Πρόκειται για τον σταθμό του Μετρό "Σιντριβάνι-Έκθεση" ο οποίος είναι και ο πρώτος που ολοκληρώνεται. Την περάτωση των εργασιών στον συγκεκριμένο σταθμό γιορτάζει το ερχόμενο Σάββατο (29/12) η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. ανεβάζοντας στις αποβάθρες του σταθμού ένα θεατρικό έργο σε συνεργασία με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Το θεατρικό έργο θα ανέβει στο επίπεδο -1 του σταθμού με θεατές τους μελλοντικούς επιβάτες του Μετρό.
Τον σταθμό ο οποίος βρίσκεται στο ΑΠΘ και απέναντι από την κεντρική είσοδο της ΔΕΘ επισκέφτηκε το Σάββατο (22/12) και ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος.
«Ο σταθμός στο Συντριβάνι-Έκθεση είναι ο πρώτος σταθμός του Μετρό Θεσσαλονίκης ο οποίος ολοκληρώνεται. Τις επόμενες μέρες θα γιορτάσουμε την ετοιμότητα του σταθμού» είπε προ ημερών στο ethnos.gr ο κ. Μυλόπουλος,
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




