Λάρισα: «Ξύπνησε» από κώμα 30χρονος συντηρητής ανελκυστήρων
Πριν από μία εβδομάδα είχε πέσει αναίσθητος – από άγνωστη αιτία – στο χώρο που εργαζόταν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κέρδισε τη «μάχη» της ζωής 30χρονος συντηρητής ανελκυστήρων που νοσηλευόταν για μία εβδομάδα στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.
Ο 30χρονος πριν από μία εβδομάδα είχε πέσει αναίσθητος – από άγνωστη αιτία – στο χώρο που εργαζόταν και κλήθηκε το ΕΚΑΒ το οποίο και τον μετέφερε σε κωματώδη κατάσταση στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.
Εκεί εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας όπου και του έγιναν ειδικές εξετάσεις αλλά και ειδική θεραπεία, χωρίς να αλλάζει η εικόνα του, και οι εκτιμήσεις δεν ήταν καθόλου αισιόδοξες γι’ αυτόν.
Όμως σήμερα το πρωί ο 30χρονος άνοιξε τα μάτια του και κέρδισε τη μεγάλη «μάχη».
πηγή: larissanet
Διαβάστε ακόμη
Ο Αβραμόπουλος θέλει να ακυρώσει το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης - Προσέφυγε στον Άρειο Πάγο
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



