Εξάρχεια: Απόπειρα ανακατάληψης κτιρίου που εκκένωσε η ΕΛ.ΑΣ.
Το κτίριο ανοίχτηκε, τοποθετήθηκε νέα κλειδαριά, και ο κόσμος αποχώρησε. Λίγη ώρα μετά ο πεζόδρομος κατελήφθη από ΜΑΤ, και παραμένει αποκλεισμένος ως τώρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Απόπειρα ανακατάληψης του κτιρίου, που εκκενώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής από την Αστυνομία στην οδό Δερβενίων 56 στα Εξάρχεια, σημειώθηκε από ομάδα αντιεξουσιαστών.
Όπως αναφέρει κείμενο, που συνοδεύεται από βίντεο, σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου «τα ξημερώματα της Παρασκευής 26/06 έγινε επιχείρηση εκκένωσης της κατάληψης Δερβενίων 56. Το βράδυ, η συγκέντρωση και η διαδήλωση αλληλεγγύης στη γειτονιά των Εξαρχείων πλαισιώθηκε από περίπου 250 άτομα. Η διαδήλωση κατέληξε στον πεζόδρομο της Δερβενίων, στο τετράγωνο της κατάληψης, το οποίο και περιφρουρήθηκε από τις δύο πλευρές. Το κτίριο ανοίχτηκε, τοποθετήθηκε νέα κλειδαριά, και ο κόσμος αποχώρησε. Λίγη ώρα μετά ο πεζόδρομος κατελήφθη από ΜΑΤ, και παραμένει αποκλεισμένος ως τώρα».
Αστυνομικές πηγές σημειώνουν ότι τελικά δεν έγινε ανακατάληψη του κτιρίου, το οποίο παραμένει κλειστό.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



