Τέλος οι ιδιωτικές εταιρείες καθαριότητας σε τρία μεγάλα νοσοκομεία της περιφέρειας
Τέλος οι εργολάβοι καθαριότητας - Έρχονται νέες προσλήψεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε νέες προσλήψεις, με ατομικές συμβάσεις, αναμένεται να προχωρήσουν άμεσα τρία μεγάλα νοσοκομεία της Περιφέρειας, καθώς -όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας- με δικαστικές αποφάσεις που εκδόθηκαν ανακαλούνται πλέον οι αναστολές που είχαν επιτύχει οι εργολάβοι καθαριότητας στα Γενικά Νοσοκομεία της Κορίνθου, της Τρίπολης και της Σπάρτης.
Έτσι οι διοικήσεις των συγκεκριμένων νοσοκομείων ξεκινούν όλη την απαραίτητη διαδικασία ώστε να καλέσουν το προσωπικό καθαριότητας και να προχωρήσουν στη σύναψη συμβάσεων εργασίας.
Να σημειωθεί ότι από τα συγκεκριμένα νοσοκομεία έχουν απομακρυνθεί και οι ιδιωτικές εταιρείες σίτισης και φύλαξης. Με βάση την τακτική που ακολουθείται στις περιπτώσεις αυτές, στις νέες ατομικές συμβάσεις που γίνονται με εργαζόμενους, προτιμώνται όσοι είχαν εργασθεί σε εργολαβικές εταιρείες καθώς μοριοδοτούνται περισσότερο.
Πάντως, η ηγεσία του υπουργείου Υγείας δηλώνει ότι στόχος της είναι να εξοβελισθούν πλήρως από όλα τα νοσοκομεία οι ιδιωτικές εταιρείες και να γίνουν προσλήψεις εργαζομένων με συμβάσεις.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




