Θεσσαλονίκη: Κρούσμα οπαδικής βίας με θύμα ανήλικο
Θύμα ξυλοδαρμού έπεσε 17χρονος από συνομίληκό του κι έναν 22χρονο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέο περιστατικό οπαδικής βίας, με θύμα αυτήν τη φορά ανήλικο, σημειώθηκε στη δυτική Θεσσαλονίκη, όπου 17χρονος δέχθηκε επίθεση από συνομήλικό του κι έναν 22χρονο. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι δύο φερόμενοι ως δράστες φαίνεται να βιντεοσκόπησαν με κινητό τηλέφωνο τον ξυλοδαρμό που υπέστη το θύμα τους.
Την υπόθεση διερεύνησαν αστυνομικοί της υποδιεύθυνσης αντιμετώπισης αθλητικής βίας που συνέλαβαν τους δράστες αλλά δεν εντόπισαν το βίντεο.
Υπενθυμίζεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα ανάλογο περιστατικό είχε σημειωθεί σε προαύλιο λυκείου του Ευόσμου, στη Θεσσαλονίκη, για το οποίο ταυτοποιήθηκε η εμπλοκή πέντε νεαρών, ενώ η εισαγγελέας διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας.
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



