Κωνσταντέλλος: «Ετοιμάζονται να αυξήσουν το εισιτήριο στις οργανωμένες παραλίες
Ο δήμαρχος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης κατήγγειλε την πρόθεση να αυξηθεί το εισιτήριο από τα πέντε στα οκτώ ευρώ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την πρόθεση να γίνει αύξηση του εισιτηρίου εισόδου στην οργανωμένη πλαζ του δήμου, κατήγγειλε μιλώντας στο «OPEN Ελλάδα» ο δήμαρχος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης Γρηγόρης Κωνσταντέλλος.
Συγκεκριμένα, αυτή η παραλία είναι σε δημόσια διαχείριση και όπως ο δήμαρχος τόνισε, έχει γίνει γνωστό πως, «με επίκληση της κυκλικότητας στην είσοδο -να μπαίνουν όσο το δυνατόν περισσότεροι λουόμενοι, καθώς η χωρητικότητα έχει πέσει στο 60%, λόγω κορονοϊού- προτείνεται στο διοικητικό συμβούλιο που έχει τη διαχείρηση της πλαζ, η αύξηση του εισιτηρίου από πέντε στα οκτώ ευρώ. Σε περίπτωση, δηλαδή, που κάποιος βγει στις πέντε ώρες, να μπορέσει να εισπράξει πίσω τα τρία ευρώ της διαφοράς».
Δείτε το θέμα όπως μεταδόθηκε στο Open Tv
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



