Ξάνθη: Τον λήστεψε τρεις φορές και τον κρατούσε όμηρο
Ο κακοποιός λήστεψε 3 φορές τον ηλικιωμένο μέσα σε διάστημα μόλις 2,5 μηνών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρεις φορές θύμα του ίδιου ληστή και μάλιστα μέσα σε περίπου 2,5 μήνες έπεσε ένας ηλικιωμένος στην Ξάνθη, ο οποίος κρατήθηκε και όμηρος από τον κακοποιό, για να μην πέσει ο τελευταίος στα χέρια της αστυνομίας. Ειδικότερα, τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας (18/5) στην Ξάνθη, ο δράστης διέρρηξε οικία και εισήλθε στο εσωτερικό της, όπου με τη χρήση βίας και απειλών σε βάρος ηλικιωμένου ημεδαπού, απαίτησε από αυτόν χρήματα.
Αστυνομικοί ειδοποιήθηκαν από περίοικους και έφτασαν μετά από λίγο στο σημείο, όμως, ο ληστής αρχικά αρνούνταν να παραδοθεί, κρατώντας, παράλληλα, όμηρο τον ηλικιωμένο στο εσωτερικό του σπιτιού. Τελικά, ο δράστης συνελήφθη και όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, είχε διαπράξει άλλες δύο ληστείες σε βάρος του ίδιου ηλικιωμένου, την 1 Μαρτίου και στις 30 Απριλίου. Με τη χρήση βίας και την απειλή μαχαιριού και κατσαβιδιού είχε αφαιρέσει χρήματα και διάφορα έγγραφα.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



