Ουρές, ταλαιπωρία και... αντίο αποστάσεις σε τράπεζα στη Θεσσαλονίκη
Κανένα μέτρο αυτοπροστασίας...🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι ουρές που δημιουργήθηκαν έξω από τράπεζα στη Δυτική Θεσσαλονίκη, αποδεικνύουν ότι με το που αποφασίστηκε η άρση των μέτρων, οι αποστάσεις ασφαλείας, πήγαν περίπατο. Πάνω από 50-60 άτομα ήταν κολλημένοι ο ένας πάνω στον άλλο έξω από υποκατάστημα τράπεζας και οι μισοί εξ αυτών δεν φορούσαν καν μάσκα.
Οι εικόνες καταγράφηκαν από τον τηλεοπτικό φακό του Open TV είναι χαρακτηριστικές.
Εξάλλου, βελτιωμένη είναι σήμερα η κατάσταση έξω από την ΕΥΔΑΠ στο κέντρο της Αθήνας, όπου χθες Τρίτη (5/5) είχαν σχηματιστεί μεγάλες ουρές και η αναμονή έφτανε έως και τα 45 λεπτά. Εν αντιθέσει με χθες που ήταν δεκάδες πολίτες σήμερα το πρωί ανέμεναν στην ουρά λίγοι πάνω από 10, τηρώντας αποστάσεις και φορώντας μάσκες. Η είσοδος στην ΕΥΔΑΠ πραγματοποιείται ύστερα από θερμομέτρηση.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



