Εντοπίστηκαν τα δυο παιδιά που εξαφανίστηκαν από τα Καμίνια
Ανακοίνωση από το Χαμόγελο του Παιδιού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια του 14χρονου αγοριού και του 13χρονου κοριτσιού που είχαν εξαφανιστεί το βράδυ της Δευτέρας 4ης Μαΐου από τα Καμίνια, καθώς- όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το «Χαμόγελο του Παιδιού». Τα δύο ανήλικα παιδιά βρέθηκαν και είναι καλά στην υγεία τους.
«Σήμερα, 05.05.2020, απογευματινές ώρες, βρέθηκε η Πανάγου Μαρία-Αγγελική 13 ετών και ο Παρλιάρας Πάρης 14 ετών, οι οποίοι είχαν εξαφανιστεί στις 4/5/2020 από τα Καμίνια, Πειραιά. Οι ανήλικοι είναι καλά στην υγεία τους. Το Χαμόγελο του Παιδιού θα βρίσκεται δίπλα στην Πανάγου Μαρία-Αγγελική και στον Παρλιάρα Πάρη καθώς και στις οικογένειες τους για την παροχή ψυχολογικής στήριξης και οτιδήποτε άλλο χρειαστούν» τόνιζει το Χαμόγελο του Παιδιού
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




