Θεσσαλονίκη: Ψάρεψαν νάρκη ενός τόνου από το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο
Την ανέσυρε από τη θάλασσα μικρή τράτα που ψάρευε εκείνη την ώρα - Η εξουδετέρωσή της θα γίνει το πρωί της Παρασκευής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ναυτική νάρκη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και βάρους περίπου ενός τόνου ψάρεψε νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης μικρή τράτα στη θαλάσσια περιοχή της Νέας Μηχανιώνας Θεσσαλονίκης.
Οι ψαράδες έβγαλαν τη νάρκη στη στεριά και ειδοποίησαν τις Αρχές. Άμεσα, στο σημείο έφτασαν λιμενικοί, αστυνομικοί, πυροσβέστες, το ΕΚΑΒ και πυροτεχνουργοί, οι οποίοι εξέτασαν τη νάρκη. Παράλληλα, ενημερώθηκε το ΓΕΕΘΑ και το Πολεμικό Ναυτικό.
Μόλις οι πυροτεχνουργοί διαπίστωσαν ότι δε συντρέχει κανένας κίνδυνος έκρηξης, ελήφθη η απόφαση η εξουδετέρωση της νάρκης να γίνει το πρωί της Παρασκευής.
Ο χώρος έχει περιφραχθεί και φυλάσσεται, προκειμένου να μην πλησιάσει κάποιος από τους περίοικους.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




