Αλέκος Αλαβάνος: Καλά τα μέτρα, αλλά η περιφορά του Επιταφίου έπρεπε να γίνει
Ο Αλέκος Αλαβάνος αναλύει την άποψή του για το ότι η περιφορά του Επιταφίου θα μπορούσε να γίνει🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Θα έπρεπε να δώσουμε στον κόσμο μια συναισθηματική ελάφρυνση. Σε όλους τους πολίτες, μικρούς και μεγάλους. Δεν έχει κανένα κόστος σε ό,τι αφορά στην εξάπλωση του κορονοϊού. Είναι καλά και σωστά τα μέτρα, έχουν αποδώσει και σαν κοινωνία έχουμε δείξει αυτοσυγκράτηση. Θα έπρεπε να είναι πιο "ανθρώπινη" η προσέγγιση. Αυτή η σκέψη μου γεννήθηκε να βγει ένας λιτός Επιτάφιος με έναν ιερέα, έναν νεωκόρο και λίγα λουλούδια, να βγει ο κόσμος στα μπαλκόνια και να ανάψει ένα κερί ή αν δεν έχει κερί να φωτίσει με τα κινητά του» είπε ο κ. Αλαβάνος.
Το ίδιο υποστηρίζω και για την Ανάσταση. Να είναι ένας ιερέας με έναν ψάλτη να ψάλλει το «Χριστός Ανέστη», δεν κοστίζει τίποτα», πρόσθεσε ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
«Το άσχημο συναίσθημα που έχει πάρα πολύς κόσμος από την απομόνωση και την μοναχικότητα θα αφήσει σφραγίδα στην κοινωνία. Η ψυχική στήριξη είναι αναγκαία» τόνισε.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



