Ο Louis Vuitton ανοίγει το πρώτο του εστιατόριο τον επόμενο μήνα
Το εστιατόριο, το οποίο περιλαμβάνει επίσης μπαρ και μεγάλη ταράτσα, βρίσκεται στον τελευταίο όροφο του κτηρίου στην Οσάκα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο οίκος πολυτελών ειδών Louis Vuitton περνά στον τομέα της εστίασης ανοίγοντας το πρώτο εστιατόριό του στην Ιαπωνία. To καφέ-εστιατόριο θα ανοίξει για το κοινό τον επόμενο μήνα στο νέο κατάστημα-ναυαρχίδα του γαλλικού οίκου στην Οσάκα, σύμφωνα με το WWD.
Το «Le Café V» θα προσφέρει μενού από τον Ιάπωνα σεφ Yosuke Sug. Το εστιατόριο, το οποίο περιλαμβάνει επίσης μπαρ και μεγάλη ταράτσα, βρίσκεται στον τελευταίο όροφο του κτηρίου στην Οσάκα.
Τα νέα για το εστιατόριο Louis Vuitton στην Ιαπωνία κυκλοφόρησαν ενώ ο αρχιτέκτονας Peter Marino, ο οποίος έχει σχεδιάσει καταστήματα για LV και Dior, μεταξύ άλλων brand πολυτελείας, επιβεβαιώνει ότι ετοιμάζεται το πρώτο εστιατόριο στο Παρίσι Langosteria για τον LVMH. Το Langosteria είναι ένα εστιατόριο θαλασσινών υψηλής ποιότητας στο Μιλάνο.
Επιπλέον, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Louis Vuitton, Μάικλ Μπερκ άφησε να εννοηθεί ότι ο LV θα ανοίξει και άλλα εστιατόρια και ξενοδοχεία στο μέλλον. Το «Le Café V» πρόκειται να ανοίξει στις 15 Φεβρουαρίου, μετά την έναρξη της νέας boutique Louis Vuitton στην πόλη της Ιαπωνίας την 1η Φεβρουαρίου.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



