Αμπελόκηποι - Μητέρα 11χρονου: «Το παιδί πονούσε παντού - Δεν φοβάμαι...» (vid)
Η μητέρα του 11χρονου Φιλιππινέζου που ξυλοκοπήθηκε από τον νταή πατέρα συμμαθήτριας στέλνει μήνυμα μέσω του Open🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η κυρία Εύα, η μητέρα του 11χρονου μαθητή, που ξυλοκοπήθηκε από τον πατέρα συμμαθήτριάς του, επειδή της έριξε το νερό, μίλησε στο Open TV και τόνισε ότι παρά το σοκ, τόσο το παιδί της, όσο και η ίδια, είναι δυνατοί, δεν φοβούνται και συνεχίζουν κανονικά τη ζωή τους. Μάλιστα, ο 11χρονος πηγαίνει κανονικά στο σχολείο και παρακολουθεί τα μαθήματά του.
«Είναι καλά το παιδί τώρα. Όταν το είδα το παιδί, δεν μπορούσε να μιλήσει (σ.σ.: λόγω του σοκ), όμως τώρα είναι καλά» είπε αρχικά, ενώ κληθείσα να απαντήσει γιατί τον χτύπησε ο πατέρας της συμμαθήτριας τόνισε: «Λόγω αυτού που έγινε. Τσακώθηκαν τα παιδιά, όπως κάνουν πάντα τα παιδιά. Το κοριτσάκι είπε στον πατέρα τι έγινε και ήρθε αυτός και τον περίμενε έξω από το σχολείο».
Για την παρουσία αυτοπτών μαρτύρων επεσήμανε ότι: «Όχι, δεν ήταν γονείς μπροστά εκείνη την ώρα. Αλλά μετά πήγαν μόλις είδαν τι γινόταν και άκουσαν το παιδί να φωνάζει, μαζεύτηκαν. Παντού είχε χτυπήσει το παιδί...».
Όσον αφορά στο «μετά» η Φιλιππινέζα μητέρα κι ο γιος της, δηλώνουν δυνατοί: «Πήγε κανονικά στο σχολείο το παιδί. Λίγο φοβάται, αλλά του λέω να τα ξεχάσει όλα αυτά για να το ξεπεράσει. Εγώ δεν φοβάμαι καθόλου» κατέληξε η μητέρα.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



