Efood: Στάση εργασίας και μοτοπορεία από τους διανομείς την Τετάρτη
Το σωματείο διεκδικεί για τους εργαζόμενους στο efood συμβάσεις αορίστου χρόνου και παύση αξιολογήσεων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κινητοποιήσεις οργανώνουν οι διανομείς, μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε την Παρασκευή (17/09), με την απόπειρα της εταιρείας efood να αλλάξει το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων της, διεκδικώντας τα αυτονόητα δικαιώματά τους και καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Tο σωματείο βάσης εργαζόμενων οδηγών δικύκλων (ΣΒΕΟΔ) προκήρυξε προειδοποιητική στάση εργασίας την Τετάρτη (22/9) μεταξύ 12 και 4μμ.
Το κάλεσμα σε προσυγκέντρωση στο Πεδίο Άρεως είναι στις 11πμ ενώ πρόκειται να ακολουθήσει μοτοπορεία.
Το σωματείο διεκδικεί για τους εργαζόμενους στο efood συμβάσεις αορίστου χρόνου και παύση αξιολογήσεων.
Προκαλεί εκ νέου η Άγκυρα - Πώς διαβάζει η Αθήνα τις τουρκικές κινήσεις
Τα μηνύματα Τσίπρα από τη ΔΕΘ: Η μεσαία τάξη, οι εκλογές και «ο ήλιος που θα ανατείλει»
Λίγο πριν το φινάλε του καλοκαιριού: Η τελευταία απόδραση στην ωραιότερη παραλία της Αττικής
Πύρινος κλοιός στην Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



