Ελεύθεροι οι τρεις Ελληνες ναυτικοί που ήταν όμηροι στο Τζιμπουτί
Κρατούνταν εδώ και αρκετούς μήνες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ελεύθεροι αφέθηκαν οι τελευταίοι Έλληνες ναυτικοί, οι οποίοι απελευθερώθηκαν από τις αρχές του Τζιμπουτί όπου κρατήθηκαν εγκλωβισμένοι πάνω στα πλοία τους όταν πτώχευσε η πλοιοκτήτρια εταιρεία και δεν τακτοποίησε τις οφειλές της.
Ειδικότερα δύο ελληνόκτητα πλοία της ίδιας ναυτιλιακής τα «Πτολεμαίος» και «Αρίμπας» κρατήθηκαν στις 4 Σεπτεμβρίου 2019 για χρέη της εταιρείας με τα πληρώματα να γίνονται στην πράξη όμηροι.
Ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών ήταν συνολικά πέντε. Τον περασμένο Δεκέμβριο είχε αφεθεί ελεύθερος ο υποπλοίαρχος Αργύριος Τσαγκρής και στα τέλη Φεβρουαρίου 2020 ο α’ μηχανικός Γιώργος Μπουγιούκας ο οποίος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο.
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



