Σε καραντίνα λόγω κοροναϊού το Μουσείο Ακρόπολης
Αναβάλλει εκδηλώσεις, διατηρεί ωστόσο το ωράριο λειτουργίας του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με ανακοίνωσή της η διοίκηση του Μουσείου Ακρόπολης κάνει γνωστό ότι για λόγους προληπτικούς που αφορούν στην ασφάλεια επισκεπτών και εργαζομένων, αναβάλλει για τις επόμενες δύο εβδομάδες τις παρουσιάσεις «Ένας περίπατος στο Μουσείο με τον αρχαιολόγο», «Το χαμένο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου» και «Σμίλη και Μνήμη. Η συμβολή της μαρμαροτεχνίας στην αναστήλωση των μνημείων της Ακρόπολης». Οι Αρχαιολόγοι-Φροντιστές του Μουσείου θα επανέλθουν στις αίθουσες για το κοινό μετά από δύο εβδομάδες.
Η λειτουργία του Μουσείου συνεχίζεται κανονικά (Δευτέρα-Πέμπτη 9πμ-5μμ, Παρασκευή 9πμ-10μμ, Σάββατο-Κυριακή 9πμ-8μμ).
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



