Τα...κομμάτια της γυναίκας στη Θεσσαλονίκη
Έκθεση γλυπτών με θέμα τον κατακερματισμένο ρόλο της γυναίκας σήμερα από κορεάτισσα εικαστικό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Μια σειρά ιδιαίτερων γλυπτών με θέμα τον κατακερματισμένο ρόλο της γυναίκας, ως μητέρας, συζύγου, κόρης και εργαζόμενης, δημιούργησε η εικαστικός από την Κορέα, Ανές Τσο και η έκθεση με τίτλο Fragmentation (Κατακερματισμός) φιλοξενείται από τις 5 Σεπτεμβρίου και ως τις 27 Οκτωβρίου στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ., στη Θεσσαλονίκη, σε επιμέλεια της Θάλειας Βραχοπούλου.
Στα έργα της η Τσο επιχειρεί να αποκαλύψει την καταπιεσμένη και αποκλεισμένη γυναίκα, όχι απλά ερμηνεύοντας, αλλά καταδεικνύοντας πως η ζωή της γυναίκας είναι σε διαρκή μεταβολή. Για πολλές γενιές, οι γυναίκες ήταν υποχρεωμένες να μάχονται και να διχάζονται ανάμεσα στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία και τη ζωή τους στο σπίτι, ως σύζυγοι και μητέρες.
Στην πράξη, αυτός είναι και ο κατακερματισμός, τα θραύσματα που διαφαίνονται στο έργο της Τσο, η οποία ως καλλιτέχνης πρέπει να επικεντρώνεται στα έργα της, αλλά και ως μητέρα οφείλει να φροντίζει το παιδί της.
Η Ανές Τσο σπούδασε στη Σεούλ και στο Μπρούκλιν, ειδικεύτηκε στη ζωγραφική και στη συνέχεια άνοιξε το δικό της ατελιέ στη Νέα Υόρκη. Έχει δείξει τη δουλειά της σε πολλές μεγαλουπόλεις της Αμερικής και έχει συμμετάσχει σε διεθνείς διοργανώσεις, όπως στην Έκθεση Τέχνης στο Busan της Νότιας Κορέας το 2018 και την Έκθεση Σύγχρονης Ασιατικής Τέχνης στο Χονγκ Κονγκ το 2016.
Ορκωμοσία Τραμπ: Ο κόσμος ελπίζει για το καλύτερο και είναι απροετοίμαστος για το χειρότερο
Παλαιό Φάληρο: Τα σενάρια για τη δολοφονία του ιδιοκτήτη πρακτορείου τυχερών παιχνιδιών - Τι βρέθηκε δίπλα του
ΗΠΑ: Ο Τραμπ πετάει κάτω τα πράγματα του Μπάιντεν - Το σκίτσο του «Time»
«Μεγάλη τιμή που μύρισα κάποια μονοπάτια σου»: Ο αποχαιρετισμός της Κλέλιας Ρένεση στην Καίτη Γκρέυ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr