«Το Σινεμά σε περιμένει»: Η νέα καμπάνια που μας καλεί πίσω στον κινηματογράφο
Με ήρωες ληστές, ερωτευμένα ζευγάρια και τρομακτικά κοριτσάκια που αναζητούν θεατές για «λάμψουν», η Αλέκα Παπαδία έγραψε τα δυο σενάρια, που καλούν το κοινό πίσω στα σινεμά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Η νέα καμπάνια με τίτλο «ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ» που συνοδεύει αυτές τις μέρες το άνοιγμα των θερινών κινηματογράφων (από την 1η Ιουνίου) και που προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση στην digital κοινότητα και στους κινηματογραφικούς κύκλους, επιστρέφει τώρα με τα τηλεοπτικά spots, σε σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου. Με ήρωες ληστές, ερωτευμένα ζευγάρια και τρομακτικά κοριτσάκια που αναζητούν θεατές για «λάμψουν», η Αλέκα Παπαδία έγραψε τα δυο σενάρια, που καλούν το κοινό πίσω στα σινεμά.
Η Ένωση Διανομέων Κινηματογραφικών Ταινιών Ελλάδος (ΕΔΙΚΤΕ), ο Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Παραγωγών Οπτικοακουστικών Έργων (ΣΑΠΟΕ), η Ένωση Σκηνοθετών - Παραγωγών Ελληνικού Κινηματογράφου (ΕΣΠΕΚ), η Πανελλήνια Ένωση Αιθουσαρχών Κινηματογράφου (ΠΕΑΚ), η Κινηματογραφική Ένωση Βορείου Ελλάδας (ΚΕΒΕ), η Ένωση Ελληνικού Ντοκιμαντέρ (ΕΕΝ) και η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου (ΕΑΚ) είναι οι φορείς που συμπαρατάχθηκαν για να υπάρξει μια νέα σελίδα στη καινούργια εποχή της κινηματογραφικής αίθουσας, με την υποστήριξη του Athens Film Office του Δήμου Αθηναίων.
Λίγα λόγια για την καμπάνια
Ο κινηματογράφος δεν μπορεί ουσιαστικά να υπάρξει χωρίς θεατές. Είναι εκείνοι που θα αποτελέσουν το βασικό συστατικό για να επαναλειτουργήσουν ομαλά φέτος οι αίθουσες, με νέες πολυαναμενόμενες ταινίες και κλασικές επανεκδόσεις. Το concept και την καλλιτεχνική επιμέλεια της όλης καμπάνιας «ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ» έχει η Αλέκα Παπαδία, υπεύθυνη για μερικές από τις πλέον βραβευμένες διαφημιστικές ενέργειες που έχουν γίνει στην Ελλάδα, ενώ τη σκηνοθεσία των τηλεοπτικών clips, ανέλαβε ο επίσης βραβευμένος σκηνοθέτης Αργύρης Παπαδημητρόπουλος (Suntan, Wasted Youth, Bank Bang), και την παραγωγή ο Πάνος Παπαχατζής (Αργοναύτες).
Όλοι οι εμπλεκόμενοι, από τους ηθοποιούς, τους σκηνοθέτες, τους παραγωγούς, τους τεχνικούς και τους γραφίστες, μέχρι τους διανομείς και τους ιδιοκτήτες αιθουσών εργάστηκαν αμισθί για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η καμπάνια. Κοινός στόχος όλων, να υπερασπιστούν ο καθένας με τον τρόπο που συνέβαλλε, την δουλειά τους, τον πολιτισμό και την εγχώρια κινηματογραφική παραγωγή.
Λίγα λόγια για τη νέα πραγματικότητα της κινηματογραφίας στην Ελλάδα
Σε αυτή τη νέα εποχή που διανύουμε, πέρα από τις συνεχείς προσπάθειες του κλάδου και την αδιαμφισβήτητη αγάπη του κοινού, απαραίτητο είναι να υπάρξουν άμεσα από την πλευρά του Κράτους εξειδικευμένα μέτρα στήριξης και επιδότησης που θα επιτρέψουν σε αιθουσάρχες, διανομείς, δημιουργούς, τεχνικούς, ηθοποιούς και παραγωγούς να αποτελέσουν μέρος ενός ουσιαστικού κινηματογραφικού σκηνικού, που θα υπάρχει την «επόμενη ημέρα». Ο συγκεκριμένος κλάδος Πολιτισμού χωρίς αυτά, κινδυνεύει να βάλει τίτλους τέλους…
Τα τηλεοπτικά spots
H εκλογή Τραμπ «πιέζει» το ευρώ: Ένας εμπορικός πόλεμος Ευρώπης-ΗΠΑ θα φέρει αναταράξεις - Τι προβλέπουν αναλυτές
Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών: Μια γυναικοκτονία κάθε 10 λεπτά - Τα σοκαριστικά στοιχεία
Επίδομα θέρμανσης: Βροχή αιτήσεων σε 12 μέρες - Πότε κλείνει η πλατφόρμα
Η συγκινητική έκπληξη στον Μανούσο Μανουσάκη λίγους μήνες πριν πεθάνει
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr