Fiat: Τα νέα υβριδικά μοντέλα της μειώνουν τους ρύπους
Οι νέοι υβριδικοί εκπρόσωποι της ιταλικής εταιρείας δοκιμάστηκαν και άφησαν θετικές εντυπώσεις για την απόδοση, την οικονομία και την αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Η προσπάθεια της Fiat να μειωθεί η επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την κατασκευή και την χρήση των οχημάτων, περιλαμβάνει και το λανσάρισμα των νέων υβριδικών μοντέλων 500 και Panda.
Πρόκειται για τα πρώτα υβριδικά μοντέλα της ιταλικής φίρμας, που εξελίχθηκαν με βάση τα νέα δεδομένα για τους ρύπους και την κατανάλωση. Οι νέοι υβριδικοί εκπρόσωποι της Fiat, για την αστική μετακίνηση, δοκιμάστηκαν στη Μπολόνια της Ιταλίας και άφησαν θετικές εντυπώσεις για την απόδοση, την οικονομία και την αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης.
Όπως ανακοινώθηκε στην Μπολόνια της Ιταλίας, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης των δυο οικολογικών ιταλικών αυτοκινήτων, που ήταν προσκεκλημένος και ο εκπρόσωπος του ΑΠΕ-ΜΠΕ, η μάρκα που ειδικεύεται στη κατασκευή μικρών αυτοκινήτων, δημιούργησε μια νέα τεχνολογία η οποία έχει ουσιαστικά αποτελέσματα στη μάχη κατά των ρύπων.
Ο Λούκα Ναπολιτάνο, Επικεφαλής των Fiat & Abarth για την περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή), κατά τη διάρκεια της ομιλίας του τόνισε την καινοτομική τεχνολογία που δημιούργησε η ιταλική μάρκα και την απόφαση της εταιρείας να πρωταγωνιστεί στη προσπάθεια που αφορά όλους τους πολίτες, εφαρμόζεται για πρώτη φορά στα υβριδικά μοντέλα 500 και Panda.
Το ανώτατο στέλεχος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, τόνισε ότι το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα χαμηλού κόστους 1.2 απόδοσης 70 ίππους σε σχέση με τον υπάρχοντα κινητήρα 1.2 69 ιππων προσφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων κατά μέσο όρο 20% (έως και 30% ανάλογα με τις συνθήκες).
Επίσης, παρουσίασε μια μελέτη στην οποία φαίνεται ότι αν ένας οδηγός χρησιμοποιεί το υβριδικό Fiat στη Μαδρίτη της Ισπανίας, θα έχει ετήσιο κέρδος στα καύσιμα περίπου 250 ευρώ. Αν υπολογιστεί ότι θα κρατήσει το αυτοκίνητο στη κατοχή του για τέσσερα χρόνια τότε το κέρδος θα είναι 2.500 ευρώ. Πρόκειται για μια σημαντική οικονομία στο ετήσιο κοστολόγιο του αυτοκινήτου αν αναλογιστεί κάνεις ότι πρόκειται για αυτοκίνητο που κινείται στη πόλη καμία αποτελεί συχνά το βασικό μέσο μετακίνησης.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr