Mitsubishi MiTech Concept: Τετρακίνητο ηλεκτρικό Buggy
Η Mitsubishi Motors Corporation αποκάλυψε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο ένα μικρό, ηλεκτροκίνητο τύπου “buggy” πρωτότυπο όχημα, με την ονομασία MI-TECH CONCEPT.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
«Είμαστε υπέρμαχοι της τεχνολογίας εξηλεκτρισμού, και ειδικότερα των plug-in υβριδικών οχημάτων (PHEVs)» δήλωσε Takao Kato, διευθύνων σύμβουλος (CEO) της Mitsubishi Motors Corporation (MMC) μιλώντας στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο. «Σκοπεύουμε να επεκτείνουμε την ηλεκτροκίνητη γκάμα μας προσφέροντας περισσότερες εκδόσεις και αξιοποιώντας την πολυσυλλεκτική τεχνολογία ηλεκτροκίνησης για να αναδείξουμε προσεχώς την MMC σε ηγέτη της κατηγορίας PHEV.»
Ενώ από την πλευρά του, ο Ashwani Gupta, γενικός διευθυντής (COO), MMC πρόσθεσε ότι η εταιρία προτίθεται να μεταφέρει τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης στα νέα μεσαία και μικρά SUV μέχρι το 2022 και στην κατηγορία των λεγομένων “Kei cars” στο άμεσο μέλλον.
Το MI-TECH CONCEPT είναι οπωσδήποτε το πιο ενδιαφέρον από τα εκθέματα του περιπτέρου της MMC στο Τόκιο. Κατασκευάστηκε με προδιαγραφές ενός “μικρού, plug-in υβριδικού ηλεκτρικού SUV, παντός εδάφους και καιρού, για να προσφέρει οδηγική απόλαυση σε όλες τις συνθήκες». Το πρωτότυπο ενσαρκώνει το σλόγκαν της MMC, “Drive Your Ambition” με ένα ελαφρύ, συμπαγές, νέο σύστημα PHEV, ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης τεσσάρων μοτέρ, και προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού και ενεργητικής ασφάλειας—και όλα αυτά συγκεντρωμένα σε ένα μικρών διαστάσεων ηλεκτροκίνητο SUV.
Δυναμική Σχεδίαση Buggy
Ως φουτουριστικό όχημα περιπέτειας, το MI-TECH CONCEPT υιοθετεί ένα δυναμικό αμάξωμα τύπου buggy. Χρωματικά, οι σχεδιαστές επέλεξαν ένα μοντέρνο ανοιχτό μπλε σε συνδυασμό με μία χάλκινη απόχρωση για ένα σχεδιαστικό μοτίβο που θυμίζει ηλεκτρικό πηνίο και δίνει το παρών στη μάσκα, τους εσωτερικούς τροχούς και το εσωτερικό και παραπέμπει στη ηλεκτροκίνηση. Το εμπρός τμήμα υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Dynamic Shield ως στοιχείο ταυτότητας της MMC. Προβολείς σχήματος Τ ενσωματώνονται στο εμπρός τμήμα διαμορφώνοντας μία χαρακτηριστική εξωτερική εμφάνιση, ενώ στον προφυλακτήρα ενσωματώνονται αλουμινένιες ποδιές για την προστασία του αμαξώματος.
Η χρήση του πλαϊνού σκαλοπατιού στα ανάγλυφα μαρσπιέ εξυπηρετεί τόσο στιλιστικούς όσο και πρακτικούς σκοπούς, ενώ σχεδιαστικά, το πίσω τμήμα θυμίζει ένα μεγάλο, τολμηρό εξάγωνο γλυπτό που δίνει έμφαση στη στιβαρότητα SUV. Τα πίσω φώτα σχήματος T είναι της ίδιας φιλοσοφίας με τα εμπρός.
Ελαφρύ, μικρών διαστάσεων σύστημα PHEV
Η μονάδα ισχύος του νέου συστήματος PHEV είναι ένας ελαφρύς, μικρός στροβιλοκινητήρας που κινεί μια γεννήτρια, στη θέση του παραδοσιακού βενζινοκινητήρα. Καθώς η περιβαλλοντική συνείδηση ενισχύεται και το downsizing κερδίζει έδαφος, το πρωτότυπο όχημα αναδεικνύει τις τεχνολογικές αρετές της ενσωμάτωσης ενός συστήματος κίνησης PHEV σε ένα μικρό SUV. Σημειώστε ότι ο στροβιλοκινητήρας παράγει αυξημένη ισχύ συγκριτικά με το μέγεθος και το βάρος του.
Ένα ακόμα πλεονέκτημα του στροβιλοκινητήρα είναι η ευελιξία του να λειτουργεί με διάφορους τύπους καυσίμου όπως diesel, κηροζίνη και βιοκαύσιμο, που μπορεί να επιλεγεί ανάλογα με τις περιοχές που χρησιμοποιείται.
Ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης
Η MMC χρησιμοποίησε το S-AWC Integrated Vehicle Dynamics Control System σε ένα Quad Motor σύστημα (δηλαδή με 4 ηλεκτροκινητήρες) 4WD με εμπρός και πίσω μονάδες Dual-Motor Active Yaw Control (AYC). Με τη βοήθεια ηλεκτρικών δισκόφρενων, επιτυγχάνεται ταχύτερη απόκριση, υψηλή ακρίβεια ελέγχου κίνησης και δύναμη πέδησης στους τέσσερις τροχούς παράλληλα με αξιοσημείωτη βελτίωση επιδόσεων στις στροφές και στην ελκτική πρόσφυση. Σε συνθήκες off-road, όταν οι δύο τροχοί ολισθαίνουν, η δυνατότητα βέλτιστης μετάδοσης σε τέσσερις τροχούς, επιτρέπει τη μεταφορά ελκτικής ισχύος στους δύο τροχούς που παραμένουν στο έδαφος, διασφαλίζοντας την πρόσφυση. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα υπερστροφής ισχύος 180 μοιρών μέσω ανάποδης περιστροφής δεξιών και αριστερών τροχών.
Προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού και ενεργητικής ασφάλειας
Το όχημα φέρει διεπαφή Human Machine Interface (HMI) που προβάλλει διάφορες πληροφορίες που συλλέγει μέσω τεχνολογίας ανίχνευσης, συμπεριλαμβανομένων οπτικών αισθητήρων σε ένα παρμπρίζ επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Με την προβολή πληροφοριών για το όχημα, το δρόμο και τις συνθήκες κυκλοφορίας στο παρμπρίζ AR, οι οδηγοί μπορούν να προειδοποιούνται και να λαμβάνουν ακριβείς αποφάσεις ακόμα και σε συνθήκες κακής ορατότητας.
Το πρωτότυπο είναι επίσης εφοδιασμένο με το πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης νέας γενιάς MI-PILOT, που υποστηρίζει τον οδηγό όχι μόνο σε συμβατικούς ασφάλτινους δρόμους αλλά και σε συνθήκες εκτός δρόμου.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr