Η πρώτη μοτοσικλέτα που βγήκε από τον... εκτυπωτή
Οι Γερμανοί πρωτοπορούν τεχνολογικά ξανά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η πρώτη μοτοσικλέτα που κινείται με ηλεκτρισμό και κατασκευάστηκε από τρισδιάστατο εκτυπωτή ονομάζεται «Nera».
Την παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες η εταιρεία BigRep και την εξέλιξαν ο Μάρκο Ματία Κριστοφόρι και ο Μαξιμίλιαν Σέντλακ, που ανήκουν στο NOWlab, το εργαστήριο καινοτομίας της γερμανικής εταιρείας.
Μέρη της «Nera», όπως ελαστικά (χωρίς αέρα), ζάντες, σκελετός, πιρούνια και σέλα παρήχθησαν πλήρως από τρισδιάστατο εκτυπωτή.
«Η Nera συνδυάζει πολλές καινοτομίες που εξελίχθηκαν στο NOWlab, όπως τα ελαστικά χωρίς αέρα, η ενσωματωμένη τεχνολογία αισθητήρων και άλλα» εξήγησε ο Ντάνιελ Μπύνινγκ, συνιδρυτής και διαχειριστικός διευθυντής του NOWlab.
«Αυτή η μοτοσικλέτα και τα άλλα πρωτότυπα μας ωθούν περαιτέρω τα όρια της δημιουργικότητας μας ως μηχανικοί και θα διαφοροποιήσουν την τεχνολογία έτσι όπως την ξέρουμε σήμερα» τόνισε.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




