Νέο Mitsubishi L200: Οδηγούμε το ικανό τετρακίνητο pick up
Έτοιμο για όλα – και για μεταφορικό έργο, και για εκτός δρόμου απαιτητικές διαδρομές - είναι to νέο L200, το pick-up της Mitsubishi που βελτιώθηκε ουσιαστικά, στα σημεία ακριβώς που έπρεπε...🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά ┋
Σε ποσοστό 51% καινούριο μας πληροφορεί η Mitsubishi ότι είναι το νέο L200, που αναλαμβάνει να συνεχίσει μια ιστορία 40 χρόνων στα ελαφρά φορτηγά, ωστόσο με βάση την εξωτερική διαφοροποίηση που του προσέδωσε ένα φουτουριστικό “look” θα έπαιρνες εύκολα όρκο ότι είναι κάτι 100% καινούριο. Τώρα, το πόσο όμορφο βρίσκει κανείς αυτό το στιλ είναι ζήτημα υποκειμενικό, αντικειμενικό ωστόσο είναι το γεγονός ότι αποπνέει έναν δυναμισμό που συνάδει με τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του. Γιατί μιλάμε βεβαίως για ελαφρύ φορτηγό, αλλά μιλάμε επίσης και ένα εργαλείο εκτός δρόμου, με αρετές που θα ζήλευαν πολλά γνήσια «καθαρόαιμα» off road.
Βελτιωμένη άνεση
Δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά χιλιόμετρα για να διαπιστώσεις την πρώτη μεγάλη αρετή του νέου Mitusbishi L200, την πρώτη βελτίωση μιας σχετικής αδυναμίας του προκατόχου του. Ο λόγος για την ανάρτηση, η οποία μπορεί να διατηρεί τη βασική αρχιτεκτονική που γνωρίζουμε από παλιότερα, όμως η αλλαγή της σκληρότητας αμορτισέρ και των φύλλων σούστας κυριολεκτικά μεταμόρφωσε τη συμπεριφορά της.
Με ελαφρύ φορτηγό (κοινώς pick up) έχουμε να κάνουμε και πάλι, όμως η βελτίωση της άνεσης είναι θεαματική. Γεγονός που σε συνδυασμό με την επίσης εντυπωσιακή βελτίωση της ηχομόνωσης, επιτρέπει στο L200 / ΜΥ2020 (δηλ. μοντέλο του 2020) να προσφέρει άλλης ποιότητας μετακινήσεις – ιδιαιτέρως αν οδηγεί κανείς την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο.
Έχουμε να κάνουμε πλέον με ένα αυτοκίνητο που μπορεί να χαρακτηριστεί «ταξιδιάρικο» και που ταυτοχρόνως, στις καθημερινές σου μετακινήσεις δεν αφήνει τον πίσω άκαμπτο άξονα – απαραίτητο στοιχείο για οχήματα του είδους – να χοροπηδάει σε κάθε λακκούβα ταλαιπωρώντας της μέση σου. Και που εξακολουθεί να διαθέτει ωφέλιμο φορτίο 1.075 κιλών.
Αποτελεσματικές επιλογές
Το νέο Mitsubishi είναι σε πρώτη φάση διαθέσιμο αποκλειστικά με έναν σύγχρονο, 16βάλβιδο, αλουμινένιο πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων (προδιαγραφών Euro 6d-Temp), ο οποίος αποτελεί μετεξέλιξη υπάρχοντος μηχανικού συνόλου και έχει δεχθεί πλήθος παρεμβάσεων προκειμένου να γίνει πιο αποδοτικός. Οι 150 ίπποι του δεν είναι ότι πιο εντυπωσιακό υπάρχει, αφού ακόμα και στη σύγκριση με τον κινητήρα του απερχόμενου μοντέλου υστερεί κατά 30 ίππους σε ισχύ, ωστόσο είναι ένας κινητήρας πολιτισμένος και οικονομικός (αν συγκρατηθείς, μπορείς να ταξιδέψεις με αρκετά λιγότερα από 9,0 λίτρα/100 χλμ.) με χαμηλή συμπίεση και άφθονη ροπή (400 Nm/1750-2250 rpm), που του επιτρέπει τελικά να αποδίδει στις χαμηλές στροφές όπως και ο απερχόμενος turbo diesel, υπερνικώντας τους σχεδόν 2 τόνους που ζυγίζει το αυτοκίνητο.
Μπορεί λοιπόν να ταξιδεύει «χαλαρά» στην εθνική οδό το L200 και να προσπερνά με άνεση, επιδεικνύοντας την απαιτούμενη ευστάθεια, αλλά και να κινηθεί σχετικά σβέλτα στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, όπου όμως ο όγκος και το βάρος του αυτοκινήτου έρχονται να οριοθετήσουν –λογικά- τις φιλοδοξίες του οδηγού. Σημειώνουμε στο σημείο αυτό ότι το L200 διαθέτει ένα χαρακτηριστικό που δεν το έχει ο ανταγωνισμός – και αυτό δεν είναι άλλο από τη δυνατότητα της χρήσης του 4Χ4 και στην άσφαλτο.
Ο λόγος για το σύστημα “Super Select 4WD-II” που είναι διαθέσιμο στις πλουσιότερες εκδόσεις, αλλά αξίζει τον κόπο γιατί αυξάνει την ασφάλεια όταν η άσφαλτος γλιστράει. Οι βασικές εκδόσεις διαθέτουν το “Easy Select 4WD”, δηλαδή της κατ’ επιλογήν τετρακίνησης που είναι στάνταρ στον κόσμο των pick up, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στο χώμα, καθώς εδώ δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν κοντές σχέσεις (αργό/γρήγορο) για αύξηση της ελκτικής ικανότητας (έως 3.100 kg), ενώ στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι το κλείδωμα του πίσω διαφορικού – ένα ακόμα στοιχείο που αυξάνει τις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου, αλλά και τις δυνατότητες έλξης σε σαθρό έδαφος. Διαθέσιμα είναι ένα χειροκίνητο και ένα αυτόματο κιβώτιο, με έξι ταχύτητες και τα δύο.
Ολοκληρωμένη πρόταση
Το νέο L200 είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους αμαξώματος: πρώτον, με τη λεγόμενη μεσαία καμπίνα (Club Cab) και δεύτερον με τη διπλή (Double Cab) η οποία συγκεντρώνει την προτίμηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των αγοραστών. Προφανώς στο διπλοκάμπινο υπάρχει κανονικός (δηλαδή επαρκής, αλλά όχι και κορυφαίος) χώρος για 4-5 ενήλικες, ενώ στο Club Cab οι πίσω θέσεις είναι «ανάγκης», από την άλλη όμως όποιος θέλει μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης καταφεύγει στο Club Cab.
Η είσοδος στο εμφανώς αναβαθμισμένο εσωτερικό είναι τώρα πιο εύκολη, ενώ η παρουσία της 7’’ οθόνης του συστήματος multimedia SDA, στις πλουσιότερες εκδόσεις, σηματοδοτεί και την ηλεκτρονική αναβάθμιση του μοντέλου, που μπορεί να εφοδιαστεί και με προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως η Αποφυγής Πρόσκρουσης με Ανίχνευση Πεζών (FCM), τα οποία προέρχονται από τα γνωστά SUV Outlander και Eclipse Sport κ.ά.
Ο τιμοκατάλογος είναι στο σύνολό του τουλάχιστον λογικός, αν όχι συμφέρων, και ξεκινά από τα 26.500 με το L200 να προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις -Invite, Intense Plus και Instyle – με την ακριβότερη από αυτές να κοστίζει € 40.100 και να αφορά ένα υπερπλήρες μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο, 18άρες ζάντες, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό κλπ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κυβισμός: |
2268 cm3 |
Ισχύς (PS / rpm): |
150 / 3500 |
0-100 km/h: |
12,4’’ |
Ταχύτητα: |
174 km/h |
Κατ/ση*(lit./100 km): |
8,8 / 9,7 |
Εκπομπές CO2*: |
231 / 254 g/km |
M x Π x Y (mm): |
5305 x 1815 x 1780 |
Καρότσα (Μ x Π): |
1850/1520 x 1470 mm |
Τιμή:** |
€ 26.500 / 28.700 |
*Τυποποιημένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων συνδυασμένου κύκλου, κατά WLTP για τις club cab / double cab εκδόσεις αντίστοιχα
**Τιμή βασικής έκδοσης “invite” των club cab / double cab με: τετρακίνηση “easy select”, κλείδωμα πίσω διαφορικού, ζάντες αλουμινίου 16’’, εμπρός ηλεκ. Παράθυρα & κεντρ. κλείδωμα, πολυχρηστικό δερμάτινο τιμόνι 4 ακτινών, ηχοσύστημα με 4 ηχεία και Bluetooth, Air Condition, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (HSA), Σύστημα Ενεργητικής Ευστάθειας (Active Stability & Traction Control - ASTC), Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας Trailer (TSA), Cruise Control κ.ά.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr