Νέο Renault Captur: Και υβριδικό τώρα το γαλλικό SUV
Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης έκανε την παρθενική της εμφάνιση η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς compact SUV της Renault🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο "NEW CAPTUR LOUNGE", στο Forum της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση στους εκπροσώπους του Διεθνούς Τύπου του νέου Renault Captur, του μοντέλου που στην πρώτη του γενιά πέτυχε περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια πωλήσεις, καταφέρνοντας να γίνει ο ηγέτης των compact SUV σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Διατηρώντας τις βασικές αναλογίες που χαρακτήρισαν εξ’ αρχής το μοντέλο, το νέο Captur, που είναι χτισμένο πάνω στην σπονδυλωτή πλατφόρμα CMF-B η οποία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2014 για τη δημιουργία του τότε καινούριου Clio, δέχτηκε τις απαραίτητες αισθητικές παρεμβάσεις (με πιο άμεσα ορατή αυτή στα εμπρός και στα πίσω φωτιστικά) ώστε να συμβαδίζει με μεγαλύτερη σαφήνεια με την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Renault.
Με το μήκος του να φτάνει τα 4,23 μέτρα Captur είναι κατά 11 εκ. μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ κατά 2 εκ. αυξήθηκε το μεταξόνιο, που τώρα φτάνει τα 2,43 μέτρα, γεγονός που προϊδεάζει για ακόμα μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες.
Tο πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό είναι ντυμένο με υλικά υψηλής ποιότητας, ενώ αυξημένες είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης, τόσο εξωτερικά, χάρη στα 11 χρώματα αμαξώματα και τη δυνατότητα διχρωμίας, όσο και στο εσωτερικό.
Αναβαθμισμένη από άποψη επιλογών είναι και η γκάμα των κινητήριων συνόλων, στα οποίαπεριλαμβάνεται και το πρώτο plug-in υβριδικό σύστημα της Renault (E-TECH), που θα είναι διαθέσιμο από το 2020. Οι βενζινοκινητήρες της σειράς TCe (1,0 – 1,3 λίτρων) καλύπτουν ένα φάσμα ισχύος από 100 έως 155 ίππους, ενώ οι 1,5 λίτρων ντίζελ “Blue dCi” ξεκινούν από τους 95 και φτάνουν έως τους 115 ίππους. Συνδυάζονται, δε, κατά περίπτωση με 5άρι ή 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ διαθέσιμο είναι και ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Επιπλέον, το νέο Renault Captur εξοπλίζεται με το Σύστημα «Highway and Traffic Jam Companion», που είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο στο μοντέλο, αλλά και με το εξελιγμένο σύστημα Online Multimedia EASY LINK.
Ενδεικτικό της σημασίας που δίνει η γαλλική εταιρία στο νέο της μοντέλο είναι το γεγονός ότι η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από τον ίδιο τον CEO της Renault, Thierry Bollore (που βλέπουμε στη φωτογραφία), αλλά και από τον επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, Laurens van den Acker.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr