Έναν έξυπνο αλγόριθμο που μπορεί να υποστηρίξει - κατά κύριο λόγο στα αστικά κέντρα - την χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, εντοπίζοντας τα ιδανικά σημεία για την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης αναπτύσσει την περίοδο αυτή η Ford. Αξιοποιώντας δεδομένα που αντιστοιχούν σε περισσότερα από 1,0 εκ. χιλιόμετρα, η εταιρία επιχειρεί να απαλλάξει τους οδηγούς από το άγχος του να «μείνουν» από μπαταριά, αλλά και από την ταλαιπωρία των άσκοπων διαδρομών. Μετά από ανάλυση στην περιοχή του Λονδίνου, οι ειδικοί της Ford κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η πρόσβαση σε φορτιστές, στο πλαίσιο των καθημερινών δρομολογίων, μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά με ένα σχετικά μικρό αριθμό στρατηγικά τοποθετημένων σταθμών ταχείας φόρτισης. Ο σχεδιασμός για την εγκατάσταση των σταθμών αυτών εντάσσεται στην έκθεση Ford City Data Solutions Report. Στο πλαίσιο της μελέτης αυτής, η Ford κατέγραψε τις κινήσεις 160 συνδεδεμένων Van και συγκέντρωσε δεδομένα από 15.000 ημέρες χρήσης των οχημάτων. Παράλληλα, από δοκιμή στην οποία συμμετέχουν 20 plug-in υβριδικά (PHEV) Transit Custom van, στο Λονδίνο, η Ford διαπίστωσε επίσης ότι οι στόλοι λειτουργούσαν αμιγώς ηλεκτρικά μόνο στο 35% του χρόνου που βρίσκονταν στο δρόμο. Το ποσοστό αυτό αυξανόταν στο 45% στην περιοχή του Μείζονος Λονδίνου και στο 68% στο κεντρικό Λονδίνο. Διαπιστώθηκε όμως ότι τα PHEV οχήματα δεν χρησιμοποιούσαν δημόσιους σταθμούς φόρτισης, ενώ επίσης ξεκινούσαν την ημέρα με μέσο όρο φόρτισης της μπαταρίας τους μόλις 45%. Υπολογίζεται λοιπόν ότι η κίνηση με μηδενικούς ρύπους μπορεί να αυξηθεί σημαντικά με την τοποθέτηση ταχυφορτιστών σε επιλεγμένα σημεία.