Ford Transit: Για «απαιτητικούς» επαγγελματίες
To ισχυρότερο Transit στη ιστορία του μοντέλου θα είναι το Transit Custom Sport van, όταν λανσαριστεί στα μέσα του 2019🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Το Transit Custom Sport van θα έχει κάτω από το εμπρός καπό τον αναβαθμισμένο, δίλιτρο κινητήρα ντίζελ EcoBlue της Ford, με 185 ίππoυς ο οποίος συνδυάζεται με «εξάρι» χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Χάρη στην αυξημένη κατά 9% ισχύ και τη ροπή των 415 Nm, οι εκπομπές CO2 θα περιορίζονται στα 151 g/km και η κατανάλωση στα 6,9 l/100 km.
Η συγκεκριμένη έκδοση θα αποτελέσει τον “ηγέτη” μιας γκάμας τριών διαφορετικών Transit Sport van (Transit Custom, Transit Connect και TransitCourier) που θα διακρίνονται αισθητικά χάρη στις χαρακτηριστικές διπλές σπορ ρίγες και θα απευθύνονται στους επαγγελματίες εκείνους που θέλουν κάτι παραπάνω από ένα αξιόπιστο μεταφορικό μέσο – εργαλείο για την κάλυψη των αναγκών της δουλειάς τους και απαιτούν άφθονο εξοπλισμό αλλά και προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού. Στοιχεία που αναβαθμίζουν την ασφάλεια και την οδηγική εμπειρία και διευκολύνουν την καθημερινότητα (π.χ. αυτόματο παρκάρισμα)
Ο επίσης αναβαθμισμένος 1.5L EcoBlue diesel των 120 ίππων της Ford συνδυασμένος με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κινεί το νέο Transit Connect Sport van, που αποκαλύφθηκε πέρσι στην Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου (IAA) στο Ανόβερο της Γερμανίας έχοντας εκπομπές CO2 από 130 g/km και κατανάλωση καυσίμου από 5,0 l/100 km.
H σπορ επαγγελματική γκάμα της Ford ολοκληρώνεται με το Transit Courier Sport van. To Courier διαθέτει πετρελαιοκινητήρα 1.5L TDCi με ισχύ 100 PSκαι συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση (4,3 l/100 km) και περιορισμένες εκπομπές CO2 (112 g/km). Σημειώνουμε ότι το μικρότερο μέλος της σπορ επαγγελματικής οικογένειας προσφέρεται και με κινητήρα βενζίνης, 1.0L EcoBoost 100 ίππων με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και κατανάλωση από 5,6 l/100 km.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr