Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής επιστρέφουν στο Ράλι Ακρόπολις
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Για την πρώτη τους συμμετοχή στον εθνικό μας αγώνα μετά από 15 χρόνια και πιο συγκεκριμένα, από το 2007, οι Μάνος και Κώστας θα χρησιμοποιήσουν ένα Hyundai i20 N Rally2 τελευταίας γενιάς.
Την ευθύνη προετοιμασίας και τεχνική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του Ράλι Ακρόπολις, έχει αναλάβει η ιταλική GB Motors.
Χορηγοί της συμμετοχής είναι η Hyundai Hellas και η Coral A.E. - Shell Licensee.
Η φετινή, θα αποτελέσει την τρίτη συμμετοχή του Μάνου Στεφανή ως οδηγού στο Ράλι Ακρόπολις, ενώ ο Κώστας Στεφανής θα βρεθεί για 29η φορά στην εκκίνηση του εθνικού μας αγώνα.
Πέραν της κλάσης RC2 όπου εντάσσονται τα αυτοκίνητα των συγκεκριμένων προδιαγραφών, οι Μάνος και Κώστας θα συμμετάσχουν και στην κατάταξη του πολύ ανταγωνιστικού WRC 2, απέναντι στα κορυφαία πληρώματα του θεσμού σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μείνετε συντονισμένοι, καθώς μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις (8-11 Σεπτεμβρίου) θα υπάρξουν νέες, ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις και πολλές εκπλήξεις.
Το πλήρωμα
Μάνος Στεφανής
Ημ. Γέννησης: 30/5/1982
Πρώτη συμμετοχή σε ράλλυ: 2001
Συμμετοχές (Ράλι Ακρόπολις): 2
Δήλωση: «Από τη στιγμή που οριστικοποιήθηκαν οι τελευταίες λεπτομέρειες και πήραμε το πράσινο φως για τη συμμετοχή στο φετινό Ράλι Ακρόπολις, πραγματικά δε μπορώ να κρύψω τον ενθουσιασμό μου. Πρόκειται αναμφίβολα για τον σημαντικότερο ελληνικό αγώνα, καθώς και έναν από τους κορυφαίους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, που όπως απέδειξε η περσινή του επιστροφή, διαθέτει αναλλοίωτη την αίγλη του παρελθόντος. Έχοντας βιώσει από παιδική ηλικία τη συμμετοχή του πατέρα μου, Κώστα, δε θα ήταν υπερβολή να δηλώσω πως το Ράλι Ακρόπολις αποτελεί μέρος του DNA μου.
Σχετικά με τον αγώνα, η υπερειδική στο ΟΑΚΑ ξυπνά όμορφες μνήμες, ενώ οι ειδικές διαδρομές σε Κορινθία και Στερεά Ελλάδα είναι εξαιρετικές για οδήγηση και παρακολούθηση.
Ανυπομονώ να βρεθώ πίσω από το τιμόνι του νέου Hyundai i20 N Rally2, ώστε καταρχήν να αντιληφθώ τις απαιτήσεις του και εν συνεχεία, να προσαρμόσω αναλόγως την οδήγησή μου. Στόχος μας, είναι να πραγματοποιήσουμε όλα τα αγωνιστικά χιλιόμετρα και να κινηθούμε αξιοπρεπώς, αυξομειώνοντας το ρυθμό μας ανάλογα με τις συνθήκες.
Ευχαριστούμε πολύ τους χορηγούς μας, Hyundai Hellas και Coral A.E. - Shell Licensee, χωρίς τη βοήθεια των οποίων η αναβίωση αυτού του ονείρου δε θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα».
Κώστας Στεφανής
Ημ. Γέννησης: 5/6/1949
Πρώτη συμμετοχή σε ράλλυ: 1970
Συμμετοχές (Ράλι Ακρόπολις): 28
Διακρίσεις (Ράλι Ακρόπολις): 9 φορές πρώτος Έλληνας Συνοδηγός στο πλευρό των «Ιαβέρη» (1979), Ανδρέα Παπατριανταφύλλου (1983), «Τζίγγερ» (1988, 1989, 1990, 1991, 1992), Άρη Βωβού (1οι γενικής το 1995), Παναγιώτη Χατζητσοπάνη (2001).
Δήλωση: «Το Ράλι Ακρόπολις είναι από τους πιο ιστορικούς και φημισμένους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα διαθέτει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Έχοντας βιώσει ως αγωνιζόμενος όλη την εξέλιξή του, από τη δεκαετία του '70 μέχρι πρόσφατα, είναι μεγάλη μου χαρά που επανέρχομαι για αυτή τη συμμετοχή, δίπλα στον Μάνο.
Γνωρίζουμε πως τα ράλι έχουν αλλάξει πολύ σε σύγκριση με το παρελθόν, οπότε καλούμαστε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα. Το πρώτο μας βήμα θα είναι η σωστή προετοιμασία για έναν τόσο απαιτητικό και μεγάλο αγώνα, ενώ ακολούθως θα επιδιώξουμε να εξοικειωθούμε όσο το δυνατόν ταχύτερα με το νέο μας αυτοκίνητο, το Hyundai i20 N Rally 2.
Σε έναν αγώνα όπως το Ράλι Ακρόπολις, η απόλυτη ταχύτητα περνά σε δεύτερο πλάνο, αφού στοιχεία όπως η στρατηγική και η διαχείριση των καταστάσεων, αποκτούν μεγαλύτερη σημασία.
Προφανώς, η αγωνιστική μας αποχή συνεπάγεται την ανάγκη για χρόνο προσαρμογής, κάτι που θα λάβουμε υπ' όψιν μας ώστε βήμα-βήμα να αυξάνουμε τον ρυθμό μας, πάντα εντός των ορίων που εκ φύσεως θέτουν, οι εκπληκτικές και συνάμα δύσκολες, ειδικές διαδρομές του αγώνα.
Ραντεβού στα βουνά, με την ευχή άπαντες να ευχαριστηθούμε, διασφαλίζοντας πρώτα την ασφάλεια συμμετεχόντων και θεατών».
Το αυτοκίνητο
Hyundai i20 N Rally2 - Τεχνικές προδιαγραφές
Κινητήρας
Τούρμπο 1,6 λίτρων (περιοριστής 32 χιλιοστών, βάσει προδιαγραφών FIA)
Ισχύς: 290 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 420 Nm στις 4.000 σ.α.λ.
Μετάδοση
Τετρακίνηση
Σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων
Μηχανικά διαφορικά (εμπρός και πίσω)
Συμπλέκτης: Διπλός μεταλλικός δίσκος
Αμάξωμα - Ανάρτηση
Γόνατα McPherson με αμορτισέρ τριών ρυθμίσεων (εμπρός και πίσω)
Σύστημα διεύθυνσης: Υδραυλική υποβοήθηση
Σύστημα πέδησης
Αεριζόμενοι δίσκοι με τετραπίστονες δαγκάνες
Διαστάσεις (χώμα): 300 χιλιοστά εμπρός και πίσω
Υδραυλικό χειρόφρενο
Τροχοί (χώμα): 7 x 15
Διαστάσεις (χιλιοστά)
Μήκος: 4.040
Πλάτος: 1.820
Μεταξόνιο: 2.560
Μετατρόχιο: 1.810
Βάρος: 1.230 κιλά (ελάχιστο), 1.390 (με πλήρωμα)
Ρεζερβουάρ: 80 λίτρα
Ο αγώνας
Η εκκίνηση θα δοθεί την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου από το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (Ο.Α.Κ.Α.), όπου αμέσως μετά θα διεξαχθεί η ομώνυμη υπερειδική διαδρομή (ώρα 20:08).
Εν συνεχεία, θα ακολουθήσουν τρεις αγωνιστικές ημέρες σε ειδικές διαδρομές της Κορινθίας και της Στερεάς Ελλάδας, ενώ η τελετή τερματισμού θα διεξαχθεί στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας (Π.Ε.Λ.), στο χώρο της οποίας θα στεγαστούν ο χώρος επισκευών και το στρατηγείο του αγώνα.
Το Ράλι Ακρόπολις 2022 περιλαμβάνει 16 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 306,65 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Μεταξύ αυτών, συγκαταλέγονται ορισμένες από τις πιο γνωστές χωμάτινες διαδρομές της χώρας μας όπως «Λουτράκι», «Βωξίτες», «Ταρζάν», «Ελάτεια» και «Ελευθεροχώρι» που θα αποτελέσει την Power Stage.
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr