Σχεδόν 2.000 φορές πιο επιβλαβή τα λάστιχα των αυτοκινήτων από τα καυσαέρια τους, σύμφωνα με έρευνα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία χρόνια χορεύουν στον ρυθμό των ρύπων! Οι κατασκευαστές προσπαθούν να μειώσουν τον μέσο όρο των βλαβερών εκπομπών καυσαερίων του στόλου των οχημάτων τους με νέα τεχνολογικά συστήματα, αλλά κυρίως μέσω της διασύνδεσης των μοντέλων τους... με την πρίζα.
Υπάρχει όμως ένα ακόμη μεγάλος, ίσως και μεγαλύτερος ανθυγιεινός υπαίτιος στα αυτοκίνητα και αυτός είναι τα λάστιχα -μαζί και τα σωματίδια από τα φρένα.
Σύμφωνα όμως με μια νέα έρευνα της Emissions Analytics, η μόλυνση από τα λάστιχα των αυτοκινήτων είναι 1.850 φορές περισσότερη και πιο επιβλαβής για την υγεία από τα καυσαέρια!
Διαβάστε περισσότερα και δείτε τις τιμές στο drive.gr
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



