Η Mercedes-Benz θέλει να αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις της
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
H Mercedes-Benz θέλει να εκσυγχρονίσει τις πωλήσεις της και να επενδύσει στη νέα ψηφιακή εποχή. Σε αυτό το πλαίσιο ανακοίνωσε την μείωση των εμπόρων και των φυσικών εκθέσεων της στη Γερμανία κατά 15-20% και κατά 10% σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η μείωση των ντίλερ είναι αποτέλεσμα του στόχου που έθεσε ο κατασκευαστής να αυξήσει το μερίδιο των διαδικτυακών πωλήσεών του στο 25% μέχρι το 2025. Παράλληλα, η Mercedes-Benz θέλει μέχρι την ίδια χρονιά το 80% των πωλήσεων στην Γηραιά ήπειρο να πραγματοποιείται κατευθείαν από εκείνη και όχι μέσω εμπόρων.
«Θέλουμε να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο των τιμών, για αυτό απομακρυνόμαστε σταδιακά από τους εμπόρους», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής οικονομικών της Mercedes-Benz, Harald Wilhelmn.
Σήμερα, ο κατασκευαστής διαθέτει περίπου 6.500 αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής Mercedes-Benz και Smart παγκοσμίως με 1.000 από αυτά να βρίσκονται στην Γερμανία.
Από την πλευρά της, η υπεύθυνη επικοινωνίας και μάρκετινγκ της μάρκας, Bettina Fetzer, ανέφερε ότι οι μεγάλες εκθέσεις θα αποτελέσουν σύντομα παρελθόν και τα παρακλάδια της Mercedes-Benz όπως η AMG και η Maybach θα αποκτήσουν δικά τους σημεία πώλησης, βελτιώνοντας τις πελατειακές σχέσεις.
Πηγή: drive.gr
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr